«هفت شهر» در جشنواره استارتاپی وب و موبایل

 
بنیانگذار جشنواره وب و موبایل و دبیر انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی گفت: در دوازدهمین دوره از برگزاری جشنواره بخش ویژه‌ای با نام «هفت شهر» جهت حضور فعالان این عرصه به حوزه‌هایی که استارتاپ‌ها در آن کمتر فعال هستند دیده شده است.
 
شایان شلیله روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: «هفت شهر» نام بخش جنبی از جشنواره وب و موبایل ایران است که تلاش می‌کند به اکوسسیتم استارتاپی شهرهای در مسیر رشد کمک کند.
وی بیان کرد: از مرداد امسال تا قبل از برگزاری مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در بهمن‌ماه،‌ کنفرانس‌های یک روزه با تمرکز بر مشکلات این اکوسیستم در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: این رویداد با حمایت اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای اینترنتی و اعضای فعال اکوسیستم کارآفرینی هر شهر میزبان، تدارک یافته است.
‌شلیله با اشاره به اینکه در این دوره  ۷۰ گروه برای حضور علاقه‌مندان به عرصه وب و موبایل در جشنواره تعریف شده است، گفت: امسال در گروه‌بندی جشنواره تغییراتی داشته‌ایم، توضیحات گروه‌بندی جشنواره نسبت به سال گذشته بهتر شده است، پارسال متوجه شدیم در تعریف گروه‌بندی‌های جشنواره اشکالاتی وجود دارد بنابراین امسال به طور جدی روی تعریف گروه‌ها کار کرده‌ایم.
وی، فروشگاه اینترنتی، نیازمندی‌ها، آگهی‌های تبلیغاتی، بانکداری و فین تک، در شاخه محتوای جشنواره نیز بخش سلامت و پزشکی را از جمله بخش‌های این جشنواره برشمرد.
شلیله بیان کرد: شروع فرایند ثبت آثار از اول مهر ۹۸ است و شرکت‌کنندگان می‌توانند با ثبت نام از طریق دشبورد جشنواره وب و موبایل ایران وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود را ثبت کنند، فرایند ثبت‌نام تا ۲۵ آبان ادامه خواهد داشت و داوری مرحله اول از دوم آذرماه آغاز می‌شود.