همایش هاوینگ بیت‌کوین به صورت آنلاین برگزار می‌شود

 
 
همایش هاوینگ بیت‌کوین به علت شرایط کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود. این رویداد به مناسبت سومین مراسم نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین یا هاوینگ در جهان برگزار خواهد شد.
 
به گزارش روابط عمومی همایش هاوینگ بیت‌کوین، در رویداد هاوینگ سوبسید جایزه‌‌ بلاک بیت‌کوین به نصف کاهش پیدا می‌کند. سوبسید بلاک بیت‌کوین در واقع مقدار بیت‌کوینی است که فرد با کاوش (Mine) کردن یک بلاک بیت‌کوین به دست می‌آورد. این مقدار درحال حاضر ۱۲٫۵ بیت‌کوین است. هاوینگ نیز یک کمبود و نایابی پیش‌بینی شده ایجاد می‌کند. یکی از ویژگی‌‌های کلیدی بیت‌کوین آن است که تامین آن به طور سخت به ۲۱ میلیون محدود شده است. این امر، منجر به کمبود (و نادر بودن) درست و قابل پیش‌بینی این رمزارز می‌شود که این موضوع برای سرمایه‌گذاران و ماینرهای این رمزارز اهمیت فراوانی دارد‌.
در این رویداد که سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت می‌شود، قرار است به مدت ۵ ساعت به این موضوع پرداخته شود که هاوینگ بیت کوین چیست و چه تأثیری بر این رمزارز دارد. در این رویداد همچنین مدیران استارت‌آپ‌هایی مانند جیب، صرافی‌های بیتستان، نوبیتکس و اکسیر به مدت ۱۰ دقیقه محصولات خود را معرفی می‌کنند.
در بخش سخنرانی‌ها، سپهر محمدی، رئیس هیات مدیره انجمن فناوران زنجیره بلوک، پیرامون کرونا، هاوینگ، قیمت بیت‌کوین و چشم انداز اقتصادی پیش روی این صنعت سخنرانی خواهد کرد و همچنین بابک جلیلوند و بهار علی‌نیا، بنیان‌گذاران رسانه کوین ایران درمورد تاریخچه هاوینگ و تاثیرات آن روی کسب‌و کارها بحث می‌کنند.همچنین در این رویداد فعالان و صاحب‌نظران اکوسیستم بلاک‌چین و رمزارز ایران در سه پنل به بررسی جنبه‌های مختلف هاوینگ بیت‌کوین می‌پردازند.
پنل اول با موضوع «بررسی و تحلیل ارزش بیت‌کوین پس از هاوینگ‌ و تاثیر آن روی کسب‌وکارها» با حضور علی میزانی، بنیان‌گذار شرکت سیتکس، احسان قاضی‌زاده، مدیرعامل صرافی اکسیر، حسین غضنفری، تحلیل‌گر و تریدر و رضا جمیلی، سردبیر وب‌سایت آی‌چیزها برگزار می‌شود.
در پنل دوم  محمدعلی مداح علی، مدیرعامل آزمایشگاه بلاک‌چین دانشگاه شریف، حمزه قطبی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توسعه کارآفرینی بهمن و هادی نعمتی، مدیر توسعه تجاری شرکت فیکاس و تحلیلگر کوانت بازار کریپتو با مدیریت امیر عباس امامی، مدیراجرایی استارتاپ کارچین درباره سرنوشت تکنولوژیک و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین صحبت خواهند کرد.
در پنل سوم با حضور عباس آشتیانی، نائب رئیس کارگروه ماینینگ انجمن فناوران زنجیره بلوک(بلاک‌چین)، علی امیری، عضو هیئت مدیره کارگروه ماینینگ، علی بابک‌نیا، دبیرکارگروه ماینینگ و با مدیریت امید علوی، مدیرعامل شرکت هش‌بان، درباره ماینینگ و آخرین وضعیت از سرنوشت آن در ایران بحث خواهد شد.
بخشی از این رویداد به دورهمی آنلاین با محوریت بررسی هاوینگ بیت‌کوین اختصاص دارد. در این دورهمی افرادی چون حنظله اکبری، مدیرفنی شرکت رستاک میدیا سپهر، یاشار راشدی، توسعه‌دهنده نرم‌افزار و بلاکچین،جادی میرمیرانی، برنامه‌نویس، ضیا صدر، بیت‌کوینر، سهیل نیکزاد،بیت‌کوینر، علیرضا مفتخر، محقق و توسعه‌دهنده بلاکچین، کاوه مشتاق، مسئول بخش تحقیق و توسعه ققنوس وغیره حضور دارند.
علاقه‌مندان می‌توانند از پلتفرم‌های مختلف با مراجعه به این وب‌سایت نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و انتخاب سایت‌های نمایش آنلاین(یوتوب، آپارات، توییتر و…) این رویداد اقدام کنند.