همه آنچه که باید در رابطه با نمایشگر هوشمند لنوو بدانید

LenovoSmartDisplay همه آنچه که باید در رابطه با نمایشگر هوشمند لنوو بدانید

از سال ۲۰۱۶ که اسپیکر هوشمند گوگل هوم به بازار عرضه شد، گوگل اسیستنت به‌طورکلی به دستیار صوتی محبوب بیشتر این محصولات هوشمند تبدیل شد. دستگاه‌های اسپیکر هوشمند تقریبا در تمامی شکل‌های متفاوت و ظواهر گوناگون عرضه شدند؛ نمایشگر هوشمند لنوو یک اسپیکر هوشمند به همراه یک صفحه‌نمایش است که از گوگل اسیستنت نیز استفاده می‌کند.

نمایشگر هوشمند لنوو که اکنون به بازار عرضه شده، یکی از بهترین و قدرتمندترین اسپیکرهای هوشمند است (البته درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه نیز است). اگر شما هم‌اکنون از محصولات متنوع گوگل در خانه خود استفاده می‌کنید، قطعا این دستگاه جدید برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

ما در این مقاله تمامی ویژگی‌های این محصول جدید را بررسی خواهیم کرد.

این دستگاه در دو اندازه متفاوت عرضه می‌شود!

lenovo-smart-display-10-and-8-together-5 همه آنچه که باید در رابطه با نمایشگر هوشمند لنوو بدانید

برخلاف بیشتر نمایشگرهای هوشمندی که امروزه تنها در یک اندازه به بازار عرضه می‌شوند، نمایشگر هوشمند لنوو تنها در یک اندازه عرضه نشده، بلکه دو نسخه متفاوت دارد که شما می‌توانید مطابق نظر خود یکی را انتخاب کنید.

نسخه اصلی این محصول بسیار مقرون‌به‌صرفه است و یک نمایشگر ۸ اینچی لمسی و بدنه‌ای پلاستیکی دارد. اگر شما قصد دارید برای این محصول بیشتر هزینه کنید، در نظر داشته باشید که نسخه دوم آن یک نمایشگر ۱۰ اینچی دارد که بدنه آن به‌جای پلاستیک، از چوب بامبو ساخته شده است.

اگر دو ویژگی اندازه نمایشگر و طراحی بدنه را کنار بگذاریم، هیچ تفاوت سخت‌افزاری دیگری این دو نسخه از نمایشگر هوشمند لنوو با هم ندارند.

تمام فرمان‌های صوتی “Hey, Google”  و یا “Ok, Google”  به‌صورت عادی کار می‌کنند

lenovo-smart-display-review-23 همه آنچه که باید در رابطه با نمایشگر هوشمند لنوو بدانید

اگرچه که نمایشگر هوشمند لنوو تفاوت بسیار زیادی با گوگل هوم یا مینی هوم دارد، اما تمام فرمان‌های صوتی در آن دقیقا مشابه با محصولات هوشمند گوگل کار می‌کند.

در این محصول شما می‌توانید از آب‌وهوا مطلع شوید، به مخاطبین خود زنگ بزنید، مسیرهای مختلف را به‌صورت هوشمند بررسی کنید، موزیک موردعلاقه خود را پخش کنید، روشنایی چراغ‌های هوشمند خانه خود را به‌راحتی کنترل کنید و همچنین می‌توانید بسیاری از موارد دیگر را انجام دهید.

البته به لطف وجود یک صفحه‌نمایش تمام این فرمان‌های صوتی به‌صورت تصویری نیز نمایش داده می‌شوند و شما می‌توانید به‌راحتی آنها را بررسی کنید. مثلا اگر از نمایشگر هوشمند خود، وضعیت آب‌وهوا را بپرسید، به‌صورت خودکار پیش‌بینی‌های چند روز آینده آب‌وهوا را نیز نشان می‌دهد یا اگر در آن تایمری را تنظیم کنید، میزان زمان باقیمانده آن روی صفحه‌نمایش دستگاه نشان داده خواهد شد.

صفحه‌نمایش این محصول لمسی است!

lenovo-smart-display-review-3 همه آنچه که باید در رابطه با نمایشگر هوشمند لنوو بدانید

علاوه بر ویژگی‌های بسیار کاربردی ذکرشده صفحه‌نمایش این دستگاه، بهتر است بدانید که هر دو نسخه نمایشگر هوشمند لنوو دارای یک صفحه‌نمایش لمسی هستند که شما به‌راحتی می‌توانید بعضی از موارد را بدون استفاده از فرمان صوتی کنترل و تنظیم کنید.

البته شما برای اکثر فعالیت‌های خود با این دستگاه باید از طریق فرمان صوتی با آن ارتباط برقرار کنید، اما در این محصول می‌توانید با استفاده از ویژگی لمسی یک آهنگ را در لیست بخش رد کنید، دمای ترموستات خانه خود را به‌صورت دستی تنظیم کنید، عکس‌های خود را در Google Photos مشاهده کنید و بسیاری از موارد دیگر را به‌راحتی انجام دهید.

ویژگی لمسی بودن صفحه‌نمایش اصلا هدف حذف ویژگی فرمان صوتی را ندارد و تنها یک راه مکمل برای کار با این دستگاه هوشمند است. هرچند که ممکن است در ابتدا این دو روش کار با یک دستگاه هوشمند، کمی گیج‌کننده به نظر برسند، اما به شما اطمینان می‌دهیم که بعد از چند دقیقه کار با نمایشگر هوشمند لنوو، متوجه سادگی و زیبایی آن خواهید شد.

این دستگاه یک تلویزیون بی‌نظیر برای آشپزخانه یا محل کار شما خواهد بود!

lenovo-smart-display-youtube-how-to-3 همه آنچه که باید در رابطه با نمایشگر هوشمند لنوو بدانید

قطعا استفاده از این نمایشگر هوشمند برای دیدن وضعیت آب‌وهوا و یا کارهای دیگر بسیار مفید است، اما زمانی که می‌توان با آن ویدئوهای شبکه‌های مختلف را تماشا کرد، لذت استفاده از آن دوچندان می‌شود. البته یقینا این محصول جایگزینی مناسبی برای تلویزیون خانگی شما نیست، اما قطعا یک تلویزیون کوچک بسیار بی‌نظیر در محل کار یا آشپزخانه شما خواهد بود.

در حال حاضر در این نمایشگر هوشمند شما می‌توانید ویدئوهای یوتیوب، یوتیوب تی وی و شبکه HBO را تماشا کنید. دیگر منابع  و شبکه‌های مهم تلویزیونی و ویدئویی به‌زودی به آن اضافه خواهند شد.

 آیا می‌توان این نمایشگر هوشمند را با آمازون اکو شو مقایسه کرد؟

lenovo-smart-display-echo-show-29 همه آنچه که باید در رابطه با نمایشگر هوشمند لنوو بدانید

نمایشگر هوشمند لنوو ممکن است یک اسپیکر هوشمند بسیار مناسب ارزیابی شود، اما قطعا اولین اسپیکر هوشمند در جهان نیست که با صفحه‌نمایش عرضه شده است.

شرکت آمازون در حدود یک سال قبل اسپیکر هوشمند خود، یعنی اکو شو را عرضه کرد. البته قطعا اینکه آمازون در ارایه یک اسپیکر هوشمند به همراه صفحه‌نمایش از لنوو جلوتر است، به معنای بهتر بودن کیفیت و کارایی در این محصول نیست و حتی ممکن است نمایشگر هوشمند لنوو به‌مراتب در کیفیت بهتر نیز باشد!

ممکن است این محصول تعداد کمی باگ داشته باشد!

lenovo-smart-display-vertical همه آنچه که باید در رابطه با نمایشگر هوشمند لنوو بدانید

هرچند که نمایشگر هوشمند لنوو بسیاری از ویژگی‌های مهم را در بر دارد، اما ممکن است در بعضی از قسمت‌ها باگ‌هایی داشته باشد که می‌توانند با ارتقا نرم‌افزاری حل شوند.

تمامی محصولات در دنیا در روزهای اولیه عرضه خود ممکن است تعداد کمی باگ‌ نرم‌افزاری داشته باشند. نمایشگر هوشمند لنوو نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ البته توجه کنید که این محصول بسیار مناسب و باکیفیت است و قطعا تجربه استفاده از آن رویایی خواهد بود.

قیمت این محصول چقدر است؟

قیمت نسخه ۸ اینچی این محصول ۱۹۹ دلار است. البته بسیاری از کاربران ممکن است تمایل داشته باشند که این محصول صفحه‌نمایش بزرگ‌تری داشته باشد. ازاین‌رو شرکت لنوو یک نسخه دیگری از آن را طراحی کرده است. قیمت نسخه ۱۰ اینچی، نمایشگر هوشمند لنوو ۲۴۹.۹۹ خواهد بود.

کیفیت این محصول بی‌نظیر است و استفاده از آن، تجربه جدیدی از اسپیکرهای هوشمند را برای شما به همراه خواهد داشت.

نوشته همه آنچه که باید در رابطه با نمایشگر هوشمند لنوو بدانید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.