همکاری اچ‌تی‌سی و بیت کوین در زمینه ارایه خدمات به صاحبان اسمارتفون Exodus 1

شرکت اچ‌تی‌سی به تازگی اعلام کرد که همکاری خود با بیت ‌کوین را آغاز می‌کند تا صاحبان اسمارتفون Exodus 1 به راحتی قادر باشند از این تلفن به عنوان یک کیف پول استفاده کنند. گوشی هوشمند Exodus 1 اولین اسمارتفونی است که قابلیت نگه‌داری ارزهای دیجیتال را بدون دانلود و نصب سایر اپلیکیشن‌ها (کیف پول) دارد.

اچ‌تی‌سی با انتشار یک آپدیت نرم‌افزاری برای این تلفن، دسترسی مستقیم کاربران خود به کیف پول دیجیتالی در سایت Bitcoin.com را راحت‌تر می‌کند. فیل چن، از مدیران ارشد اچ‌تی‌سی در اظهار نظری اعلام کرد که این حرکت به عنوان اولین قدم در همکاری طولانی مدت اچ‌تی‌سی و Bitcoin.com لحاظ می‌شود.

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی و Bitcoin برنامه‌های بزرگی برای آینده دارند، این دو شرکت قادر به همکاری دراز مدت و ارایه تخفیف‌ها به مشتریان خود و صاحبان تلفن‌های Exodus هستند.

همکاری این دو شرکت باعث می‌شود تا این ارز محبوب دیجیتالی در قالب یک شبکه نظیر به نظیر توسط کاربران تلفن هوشمند اچ‌تی‌سی مورد استفاده قرار گیرد.

نوشته همکاری اچ‌تی‌سی و بیت کوین در زمینه ارایه خدمات به صاحبان اسمارتفون Exodus 1 اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.