هم اکنون نسخه طلایی رنگ ال جی جی ۶ نیز در دسترس است

هم اکنون نسخه طلایی رنگ ال جی جی 6 نیز در دسترس است

ال جی جی ۶ در ۸ اسفند (۲۶ فوریه) و در خلال کنگره جهانی موبایل MWC در چند رنگ معرفی شد. اکنون خبر می رسد که این کمپانی کره ای در هنگ کنگ از رنگ جدید طلایی (Gold Amber) برای پرچمدار خود پرده برداری کرده است.

هم اکنون این رنگ جدید در وب سایت ال جی نیز در دسترس است اما هنوز این کمپانی کره ای به صورت رسمی از رنگ جدید خود رونمایی نکرده است. البته احتمال دارد ال جی هیچ گاه برای نسخه طلایی رنگ ال جی جی ۶ خود تبلیغات اختصاصی انجام ندهد چراکه این گوشی احتمالا فقط در هنگ کنگ و برخی از کشورهای آسیایی از جمله خود کره عرضه خواهد شد.

پنل جلویی این نسخه همچنان به رنگ مشکی است تا ظاهر صفحه نمایش بدون حاشیه آن حفظ شود، اما رنگ طلایی در اطراف و پشت این گوشی به خوبی قابل مشاهده است. رنگ طلایی در این گوشی همانند گوشی های طلایی رنگ دیگر در بازار پررنگ نیست، به طوری که شاید بتوان گفت رنگ نسخه جدید ال جی جی ۶ بیشتر شبیه رنگ مسی است!

ال جی جی 6 از نمای پشت ال جی جی 6 از نمای جلو ال جی جی 6 از کنار ال جی جی 6 از کنار

ال جی گوشی جی ۶ خود را در ماه آوریل و پس از ۲ ماه وقفه نسبت به معرفی آن، در سه رنگ مشکی، تیتانیوم و سفید عرضه کرد. این گوشی در ایالات متحده در رنگ های مشکی و تیتانیوم در دسترس قرار گرفت و رنگ سفید نیز مخصوص به بازارهای دیگر نقاط جهان بود و حال با معرفی رنگ طلایی، گزینه های رنگی این گوشی از گذشته نیز بیشتر شده است.

همچنین این گوشی از نظر حافظه داخلی نیز در دو نسخه عرضه شد. نسخه ۶۴ گیگابایتی آن مخصوص به بازارهای آسیایی و نسخه ۳۲ گیگابایتی نیز برای دیگر بازارهای جهان عرضه شد. این موضوع می تواند در مقایسه با گلکسی اس ۸ که برای تمامی بازارها دارای یک نسخه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است، یک ضعف به شمار آید.

همچنین ال جی جی ۶ در ایالات متحده مجهز به تکنولوژی بی سیم بوده و این در حالی است که این گوشی در سایر نقاط جهان تنها از فناوری شارژ سریع ۳.۰ بهره می برد.

شایان ذکر است معمولا تولیدکنندگان گوشی های هوشمند چند ماه پس از معرفی یک گوشی، نسخه های رنگی بیشتری از آن گوشی تولید می کنند تا به فروش گوشی کمک کرده و مجددا توجه مردم را به سوی گوشی خود جلب کنند.

حال باید دید که آیا کمپانی ال جی با رونمایی یک رنگ جدید برای گوشی ال جی جی ۶ خود می تواند مجددا اذهان عمومی را به این گوشی معطوف نماید یا خیر. به نظر می رسد در آینده ای نه چندان دور اخبار بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد. بنابراین همچنان با تکرا همراه باشید.

گوشی ال جی جی 6 گوشی ال جی جی 6 از نمای جلو نسخه طلایی رنگ گوشی ال جی جی 6 نسخه طلایی رنگ ال جی جی 6 پنل جلو نسخه طلایی رنگ ال جی جی 6 پنل جلو نسخه طلایی رنگ گوشی ال جی جی 6

منبع: androidheadlines

مطلب هم اکنون نسخه طلایی رنگ ال جی جی ۶ نیز در دسترس است برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.