هواوی مدیاپد M3 گواهینامه FCC را دریافت کرد

هواوی مدیاپد M3 گواهینامه FCC را دریافت کرد

موسسه FCC یک نهاد مربوط به دولت ایالات متحده آمریکا است. اخیرا تبلت جدید شرکت هواوی، توانسته استانداردهای لازم این موسسه را کسب کرده و موفق به دریافت گواهینامه رسمی FCC شود. هواوی مدیاپد M3، با یک صفحه نمایش ۸ اینچی که کیفیتی معادل ۱۲۰۰ در ۱۹۰۰ دارد، به بازارهای جهانی وارد خواهد شد.

چیپست این دستگاه، همانند سایر محصولات هواوی، ساخته خود این کمپانی چینی است. Kirin 950 یک پردازنده ۸ هسته‌ای (هنوز مدل آن مشخص نیست) است و پردازنده گرافیکی Mali-T880 را دل خود جای داده است. علاوه بر این، حافظه رم دستگاه ۴ گیگابایت تعیین شده که در کنار حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قرار گرفته است. البته باید اشاره کرد که هواوی مدیاپد M3 از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند ظرفیت ذخیره سازی تبلت را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهد. دوربین اصلی دستگاه، با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی هم با کیفیت ۸ مگاپیکسل، تجربه نسبتا خوبی را از عکاسی به کاربر انتقال می‌دهد. ظرفیت باتری، ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که برای یک تبلت ۸ اینچی، عدد مناسبی به شمار می‌آید.

اخبار و شایعات زیادی در خصوص زمان رونمایی از این محصول وجود دارد اما بسیاری بر این باورند که مدیاپد M3، همزمان با نمایشگاه IFA که در اوایل ماه سپتامبر در برلین برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. شاید انتشار خبر درباره گواهینامه FCC در زمان نزدیک به برگزاری نمایشگاه، حدس و گمان‌ها در خصوص اینکه هواوی مدیاپد M3 اولین بار در IFA معرفی شود را افزایش می‌دهد. به هر حال باید تا برگزاری نمایشگاه IFA صبر داشته باشیم و ببینیم که تبلت جدید هواوی، مورد استقبال قرار می‌گیرد یا خیر؟!

نوشته هواوی مدیاپد M3 گواهینامه FCC را دریافت کرد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.