هواوی میت ۲۰ بیش‌ترین عمر باتری را در بین تمام پرچمداران سال ۲۰۱۸ دارد!

Hmate20-3 هواوی میت 20 بیش‌ترین عمر باتری را در بین تمام پرچمداران سال 2018 دارد!

گوشی هواوی میت 20 که نسخه اقتصادی‌تر گوشی هواوی میت 20 پرو محسوب می‌شود، در حقیقت الماس گمشده در بین خیل عظیم گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان است. از همه مزایای آن که بگذریم، نمی‌توان از این موضوع به سادگی گذشت که این دستگاه دارای بهترین عمر باتری در بین تمامی اسمارت‌فون‌های جهان است.

Hmate20-0 هواوی میت 20 بیش‌ترین عمر باتری را در بین تمام پرچمداران سال 2018 دارد!

این دیوایس مجهز به تراشه کایرین 980 بوده که به عنوان اولین چیپست موبایلی معرفی شده با معماری 7 نانومتری و یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های حال حاضر در بین اندرویدی‌ها شناخته می‌شود. جدای از حضور این تراشه کم‌مصرف، یک باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی و نمایشگری از نوع ال‌سی‌دی را نیز باید به دیگر مشخصات مهم این هندست اضافه کرد. این‌که چگونه هواوی میت 20 توانسته عمر بالایی در بخش باتری رقم بزند شاید مهم نباشد، مهم این است که بدنید این دستگاه دارای بیش‌ترین میزان عمر باتری در بین تمامی پرچمدران سال 2018 است.

Huawei-Mate-20-Battery-Life هواوی میت 20 بیش‌ترین عمر باتری را در بین تمام پرچمداران سال 2018 دارد!

با ثبت زمان 14 ساعت و 26 دقیقه در تست عمر باتری، هواوی میت 20 در صدر جدول و بالاتر از تمام رقبایش قرار می‌گیرد. تصویر فوق همه چیز را در این باره به شما خواهد گفت. همان‌گونه که می‌بینید، نزدیک‌ترین رقیب این گوشی آی‌فون Xr است با زمان 11 ساعت و 1 دقیقه که آن هم 3 ساعت و 25 دقیقه عمر کم‌تری نسبت به پرچمدار هواوی دارد! در دنیای واقعی، در صورت کارکرد معمولی می‌توانید تا حداقل دو روز با گوشی خود سپری کنید؛ بدون این که نیاز باشد آن را به پریز و یا شارژر وصل کنید. بد نیست بدانید دیگر گوشی‌های امسال به سختی می‌توانند یک روز کامل شارژ باتری خود را نگه دارند.

Huawei-Mate-20-ChargeTime هواوی میت 20 بیش‌ترین عمر باتری را در بین تمام پرچمداران سال 2018 دارد!

در بحث زمان مورد نیاز برای شارژ شدن نیز تصویر فوق نشان می‌دهد هواوی میت 20 بهترین عملکرد را در بین تمامی دیوایس‌های حاضر در این تست دارد. به کمک فناوری شارژ سریع 22.5 واتی و علی‌رغم وجود یک باتری عظیم 4 هزار میلی آمپر ساعتی، شارژ شدن کامل این دستگاه (از صفر تا 100 درصد) تنها 98 دقیقه به طول خواهد انجامید. اگرچه گوشی هواوی میت 20 پرو به لطف نسل جدید فناوری فست شارژ با توان 40 وات عملکرد بهتری نسبت به برادر اقتصادی‌اش دارد، اما همان‌گونه که مشاهده کردید هیچ رقیبی حتی برای میت 20 نیز وجود ندارد.

نوشته هواوی میت 20 بیش‌ترین عمر باتری را در بین تمام پرچمداران سال 2018 دارد! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.