هواوی میت X به همراه یک نسخه ارتقا یافته به‌زودی عرضه می‌شود

میت X

همانطور که می‌دانید عرضه گوشی‌های تاشو سامسونگ و هواوی در بهار امسال به دلایل مختلفی به تعویق افتاد. در ابتدا به نظر می‌رسید که هواوی اولین سازنده بزرگی خواهد بود که یک دستگاه تاشو را روانه بازار عرضه می‌کند، اما با اعلام رسمی سامسونگ مبنی بر عرضه گلکسی فولد در ماه سپتامبر در کره جنوبی، این شرکت چینی شانس خود را از دست داد. سامسونگ همچنین گفته است که سعی خواهد کرد گوشی تاشو خود را تا آخر ماه سپتامبر در کشورهای بیشتری عرضه کند.

Richard Yu، مدیر اجرایی هواوی، چند روز پیش در نمایشگاه IFA 2019 گفته بود که این شرکت می‌خواهد میت X را در ماه اکتبر وارد بازار کند. او در ضمن صحبت‌هایش همچنین به یک نسخه بهبود یافته میت X نیز اشاره کرده بود که بعد از آن عرضه خواهد شد.

هواوی میت X

Yu گفته که: ما تصمیم داشتیم میت X را از ماه گذشته به فروش برسانیم، اما آن را به تعویق انداختیم. البته شاید فروش آن را از ماه بعد شروع کنیم. ضمنا ما برنامه‌هایی برای ارتقا چیپست جدید خودمان داریم.

نسخه بهبود یافته میت X، یک چیپست جدید را در داخل خود خواهد داشت که به احتمال زیاد کایرین ۹۹۰ خواهد بود. Yu گفته است که این نسخه تا چند ماه بعد از عرضه مدل اصلی وارد بازار نخواهد شد.

اما در این بین، هواوی خود را برای معرفی سری میت ۳۰ آماده می‌کند. این اتفاق به احتمال زیاد در تاریخ ۱۹ سپتامبر خواهد افتاد. البته هیچکدام از این گوشی‌ها در بازار آمریکا عرضه نخواهند شد و تعدادی از آنها هم ممکن است مجهز به سیستم عامل اندروید گوگل نباشند.

نوشته هواوی میت X به همراه یک نسخه ارتقا یافته به‌زودی عرضه می‌شود اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.