هواوی GX8 در نمایشگاه CES معرفی شد

گوشی هواوی GX8 در نمایشگاه CES 2016 به نمایش درآمد.

گوشی هواوی GX8 در نمایشگاه CES 2016 به نمایش درآمد.

هواوی در نمایشگاه CES 2016 محصولات کمی را به نمایش گذاشت و هواوی GX8 یکی از گوشی های هوشمندی بود که توسط این کمپانی معرفی شد.

گوشی آنر ۵X قبلا معرفی شده بود. میت ۸، دستگاه دیگر اندرویدی این کمپانی بود که به تازگی منتشر گردید. و اکنون باید منتظر گوشی هواوی GX8 باشیم.

بر طبق گفته های این شرکت، گوشی هواوی GX8 در سه ماهه اول امسال و تنها با قیمت ۳۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

هواوی GX8 در ماه سپتامبر در نمایشگاه IFA 2015 نیز به نمایش درآمد. این گوشی یک گوشی هوشمند میان رده است که هواوی با این قیمت، مشخصات خوبی را نیز ارائه کرده است.

گوشی هواوی GX8 با سیستم عامل اندروید ۵.۱ لالی پاپ عرضه خواهد شد، اما این شرکت تایید کرده که آنرا به اندروید مارشمالو ارتقا خواهد داد.

گوشی هواوی GX8 با سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ عرضه خواهد شد، اما این شرکت تایید کرده که آنرا به اندروید مارشمالو ارتقا خواهد داد.

هواوی GX8 با یک تراشه اسنپ دراگون ۶۱۵ هشت هسته ای ۶۴ بیتی بسته بندی شده و ۲ گیگا بایت رم در کنار ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی درون آن قرار گرفته است. حافظه داخلی آن از طریق یک کارت میکرو اس دی تا ۶۴ گیگا بایت قابل ارتقا است.

یکی از نقاط قوت گوشی هواوی GX8، دوربین ۱۳ مگا پیکسلی با فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر نوری و یک فلاش LED دو گانه بوده که در عقب این گوشی قرار گرفته است. در ضمن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی نیز در جلوی ان تعبیه شده است.

برای هواوی GX8 یک نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی با وضوح تصویری اچ دی در نظر گرفته شده است. گزینه های ارتباطی ای آن شامل، پشتیبانی از شبکه ۴G LTE، وای – فای، بلوتوث، میکرو یو اس بی ۲.۰ و جی پی اس است.

هواوی GX8 دارای یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض است که تا چند روز استفاده از این گوشی را تضمین می کند.

یکی از نقاط قوت گوشی هواوی GX8، دوربین 13 مگا پیکسلی با فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر نوری و یک فلاش LED دو گانه بوده که در عقب این گوشی قرار گرفته است. در ضمن یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی نیز در جلوی ان تعبیه شده است.

برای هواوی GX8 یک نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با وضوح تصویری اچ دی در نظر گرفته شده است. گزینه های ارتباطی ای آن شامل، پشتیبانی از شبکه 4G LTE، وای – فای، بلوتوث، میکرو یو اس بی 2.0 و جی پی اس است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


 

عصر تکنولوژی، تکرا 

    

نوشته هواوی GX8 در نمایشگاه CES معرفی شد اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.