هوش مصنوعی و صفحه نمایش انعطاف پذیر در مدل های ۲۰۱۷ گوشی های سامسونگ!

صفحه نمایش انعطاف پذیرهمانطور که می دانید سال نو میلادی به تازگی آغاز شده و انتظار می رود که در طول این سال محصولات جدید به همراه تکنولوژی های جدید روانه بازار شوند. سال ۲۰۱۷ میلادی با تکنولوژی هوش مصنوعی آغاز شده و شرکت های مختلف تکنولوژی هم در حال رشد این صنعت هستند. آنطور که پیدا است سامسونگ قصد دارد که صعنت هوش مصنوعی دیجیتال را به صورت گسترده رشد دهد. به تازگی خبرهای جالبی درباره استفاده از هوش مصنوعی و صفحه نمایش انعطاف پذیر در محصولات جدید سامسونگ منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حال حاضر خبرهای مختلفی درباره تکنولوژی هوش مصنوعی در فضای مجازی وجود دارد، به نظر می رسد که تولیدکنندگان گوشی های هوشمند قصد دارند که از هوش مصنوعی در دستگاه های جدید خود استفاده کنند. به تازگی مدیرعامل سامسونگ مصاحبه ای را با یکی از مجله های آنلاین تکنولوژی داشته است که بر اساس آن قرار است از هوش مصنوعی در گوشی های هوشمند جدید خود استفاده کند.

همچنین انتظار می رود که سامسونگ هوش مصنوعی را علاوه بر پرچمدارها در دستگاه های میانرده به ارمغان بیاورد که باعث بر بهبود عملکرد برخی دیگر از ویژگی ها مانند سنسور اثر انگشت خواهد شد. آنطور که پیداست این غول تکنولوژی قصد دارد که ویژگی های جدید را به سری گوشی های هوشمند گلکسی A 2017 و همچنین سری J گلکسی به ارمغان بیاورد.

در نهایت انتظار می رود که به خاطر فاجعه گلکسی نوت ۷ و مشکلات آن تکنولوژی های جدیدی را مانند هوش مصنوعی و صفحه نمایش انعظاف پذیر  در آن به ارمغان بیاورد. همانطور که می دانید دو ماه تا رونمایی گلکسی اس ۸ مانده و انتظار می رود که رقیب بزرگی برای پرچمدار اپل باشد. شرکت سامسونگ همیشه به دنبال ارائه نوآوری بوده و هر بار به بهترین شکل ممکن آن را به نمایش می گذارد. البته هنوز هیچ خبر رسمی درباره صفحه نمایش انعطاف پذیر در گوشی های هوشمند جدید سامسونگ وجود ندارد. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر درباره محصولات جدید غول تکنولوژه ای کره باشیم.

.

منبع: androidcentral

نوشته هوش مصنوعی و صفحه نمایش انعطاف پذیر در مدل های ۲۰۱۷ گوشی های سامسونگ! اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.