هیچکس یک تلفن هوشمند اندرویدی خوب تولید نمی‌کند!

هیچکس یک تلفن هوشمند اندرویدی خوب تولید نمی‌کند!

اگر به دنیای اندروید وارد شوید، گزینه‌های زیادی به عنوان بهترین برای انتخاب وجود دارند. اما امکان انتخاب یک دیوایس انقلابی و فوق‌العاده با توجه به محدودیت‌هایی که به وجود آمده، غیر ممکن شده است.

خارج شدن از منزل بدون همراه داشتن تلفن همراه برای کاربران معمولا یک نگرانی درونی ایجاد می‌کند. برخی افراد نیز حتی اتاق خود را بدون در دست داشتن تلفن هوشمند خود نمی‌توانند ترک کنند، چه برسد به خارج شدن از منزل! آینده‌ای را تصور کنید که این اتفاق، دیگر اهمیتی نداشته باشد و جا گذاشتن تلفن هوشمند در منزل، دیگر دغدغه‌ای برای کاربران به حساب نیاید.

به جای استفاده از یک دیوایس، تلفن‌های هوشمند می‌توانند به تکه‌هایی از قطعات جدا از هم تبدیل شده و روی تمامی گجت‌های دیگر اجرا شوند. مهم نیست که آن گجت یک تلویزیون هوشمند باشد، یا صفحه نمایش تلفن هوشمند دوست‌تان! هر صفحه نمایشی که قادر به اجرای سیستم عامل باشد، می‌تواند اطلاعات شما را نشان بدهد. اما هیچ شرکتی در حال حاضر، چنین تلفن هوشمندی را تولید نکرده است!

شرکت Nextbit Robin اولین قدم را در این راستا برداشته است. این کمپانی با تولید یک اپلیکیشن که با فضای ابری کار می‌کند، فایل‌های شما را به صورت خودکار بین دیوایس‌های شما انتقال می‌دهد و به این ترتیب، فضای خالی دیوایس شما را بیشتر می‌کند. اما این تنها بخشی از این راه است. در حال حاضر، این اپلیکیشن، فضای دیوایس شما را با حذف نصفه و نیمه اپلیکیشن‌ها خالی می‌کند و با لمس آیکون خاکستری رنگ، اپلیکیشن اشاره شده مجددا و به سرعت دانلود خواهد شد.

اگر تلفن هوشمند شما گم شده است، هیچ مشکلی نیست. با لاگین شدن روی دستگاه‌ها یا سیستم‌های دیگر، می‌توانید به راحتی به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز، آنها را از روی دستگاه خود حذف کنید.

دلایل زیادی برای عدم تولید این دیوایس در حال حاضر وجود دارد. نادیده گرفتن سخت‌افزار، می‌تواند آسیب زیادی به درآمد شرکت‌ها وارد کند. چرا که سخت‌افزار، بخش مهمی از درآمد کمپانی‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند را شامل می‌شود. مطمئنا شما می‌توانید هر زمان که ادعا کنید، یک تلفن هوشمند با مشخصات سخت‌افزاری به‌روز را خریداری کنید. اما زمانی که می‌توانید روی دیوایس‌های دیگر نیز به اکانت خود وارد شوید، چه نیازی به خرید دستگاه جدید است؟!

حتی اگر شرکت‌های سازنده تلفن‌های هوشمند، استراتژی خود را به سیستم عامل‌های مبتنی بر سرویس‌های ابری تغییر دهند، باز یک مشکل بزرگ به نام ارتباط میان دیوایس‌ها وجود دارد. برای بهره‌گیری از یک سیستم عامل بر اساس فضای ابری، به یک ارتباط دیتای فوق‌العاده قوی نیاز است که هیچ‌گونه قطعی نداشته و همین موضوع، بسیار مهم است. اگر شما در یک شهر بزرگ زندگی می‌کنید، مطمئنا به اینترنت پرسرعت دسترسی دارید. اما این امکان در همه جا یافت نمی‌شود.

با افزایش پوشش دسترسی به شبکه ۴G و همچنین آمدن شبکه ۵G، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این ایده به زودی به واقعیت تبدیل شود. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا مایل به استفاده از این تکنولوژی و دسترسی به اطلاعات خود روی هر سیستمی هستید؟!

نوشته هیچکس یک تلفن هوشمند اندرویدی خوب تولید نمی‌کند! اولین بار در پدیدار شد.