واتساپ مشغول تست قابلیت انتقال سوابق چت‌ها میان گوشی‌های اندرویدی و آی‌فون است

به گفته وبسایت WABetaInfo واتساپ مشغول تست امکان انتقال آسان سوابق چت‌ها میان گوشی‌ آی‌فون و یک دستگاه اندرویدی است. وبسایت مذکور گزارش می‌دهد که این مشخصه بخشی از یک تغییر استراتژیک در اپلیکیشن واتساپ محسوب می‌شود. کمپانی مشغول بررسی امکان استفاده از واتساپ در چندین دستگاه مختلف به‌صورت همزمان بوده است و امکان انتقال سوابق چت‌ها میان سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS بخشی از این تلاش به‌شمار می‌رود.

بر اساس اظهارات وبسایت WABetainfo تصویر زیر نشان می‌دهد که واتساپ امکان انتقال سوابق چت از اپلیکیشن iOS به برنامه اندروید و بالعکس را فراهم خواهد کرد:

“هنگامی‌که کاربر تلاش می‌کند تا دستگاه مجهز به یک سیستم‌عامل متفاوت را به حساب‌کاربری خود در واتس‌آپ متصل نماید؛ این اقدام همواره مستلزم به‌روزرسانی اپلیکیشن واتساپ به آخرین نسخه موجود در اپ استور یا TestFlight است. این موضوع مانع از مشاهده هرگونه خطای سازگاری با اپلیکیشن ورژن اندروید خواهد شد.”

اگرچه در خصوص نحوه تست این مشخصه و زمان عرضه آن هنوز اطلاعات خاصی در دست نیست؛ اما کماکان جالب است که بدانیم کمپانی تلاش خود را روی قابلیتی متمرکز نموده که هم‌اکنون در سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نظیر تلگرام قابل دسترس است.

قابلیت استفاده از یک حسا‌ب‌کاربری واتساپ روی چندین دستگاه مختلف یکی از بیش‌ترین امکانات مورد درخواست کاربران قلمداد می‌شود. بعلاوه کاربران ورژن آی‌پد اپلیکیشن اینستاگرام نیز درخواستی مشابه دارند. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که ابتدا کدام‌یک از آن‌ها در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

نوشته واتساپ مشغول تست قابلیت انتقال سوابق چت‌ها میان گوشی‌های اندرویدی و آی‌فون است اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.