واضح ترین تصویر از گلکسی Note 7 منتشر شد

واضح ترین تصویر لو رفته از گلکسی Note 7 به قابلیت ضد آب بودن شاسی آن اشاره می کند.

واضح ترین تصویر لو رفته از گلکسی Note 7 به قابلیت ضد آب بودن شاسی آن اشاره می کند.

با توجه به تعدد اخبار و شایعات منتشر شده پیرامون گلکسی Note 7 ، می دانیم که به زمان معرفی رسمی این دستگاه نزدیک شده ایم؛ همین امروز تصویر دیگری در فضای اینترنت منتشر شد که نمونه های اولیه از گلکسی نوت ۷ را به نمایش گذاشته بود.

با تمام این اوصاف، این واضح ترین تصویری است که تا به حال از فبلت گلکسی Note 7 به دست رسیده است. این تصویر از وجود نسخه ی تجربه ی کاربری Note UX تاچ ویز در پوشش ظاهری اندروید خبر می دهد.

در این تصویر نیز وجود جایگاه سنسور/ دوربین در قسمت بالا و سمت چپ مشخص شده که گفته می شود همان اسکنر عنبیه ی چشم باشد که به عنوان مرحله ی امنیتی ثانویه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، تصویر بالا کمی صیقلی تر به نظر می رسد و لوگوی سامسونگ به شکل دقیق تری در قسمت بالای دستگاه نقش بسته است؛ بنابراین به نظر می رسد که این تصویر بیشترین شباهت را به نسخه ی نهایی گلکسی Note 7 داشته باشد.

لازم به ذکر است که به یک شیشه ی ضد آب در قسمت پشتی گلکسی Note 7  در لیست واردات Zauba اشاره شده است، این بدان معناست که گوشی سامسونگ گلکسی Note 7 نیز تاییدیه ی مقاومت در برابر آب IP68 مشابه در سامسونگ گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را دریافت کرده است. شاید دانستن این خبر چندان هیجان انگیز نباشد، اما به هر حال اطمینان از وجود چنین قابلیتی خوشایند است.

نمایشگر گلکسی Note 7 در هر دو طرف، خمیده است؛ این احتمال وجود دارد که باریک تر بودن آن، به کاربرد راحت آن کمک کند. در ادامه، سایر تصاویری که از گلکسی Note 7 منتشر شده را مشاهده خواهید کرد.

در این تصویر نیز وجود جایگاه سنسور/ دوربین در قسمت بالا و سمت چپ مشخص شده که گفته می شود همان اسکنر عنبیه ی چشم باشد که به عنوان مرحله ی امنیتی ثانویه در نظر گرفته شده است. در این تصویر نیز وجود جایگاه سنسور/ دوربین در قسمت بالا و سمت چپ مشخص شده که گفته می شود همان اسکنر عنبیه ی چشم باشد که به عنوان مرحله ی امنیتی ثانویه در نظر گرفته شده است.  این بدان معناست که گوشی سامسونگ گلکسی Note 7 نیز تاییدیه ی مقاومت در برابر آب IP68 مشابه در سامسونگ گلکسی اس 7 و اس 7 اج را دریافت کرده است. ازم به ذکر است که به یک شیشه ی ضد آب در قسمت پشتی گلکسی Note 7  در لیست واردات Zauba اشاره شده است،

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته واضح ترین تصویر از گلکسی Note 7 منتشر شد اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.