وان‌پلاس از نسخه جدید ایرفون‌های Bullets Wireless 2 رونمایی کرد

دیروز کمپانی وان‌پلاس در کنار معرفی اسمارت‌فون وان‌پلاس 7T و وان‌پلاس تی‌وی از از ورژن جدید ایرفون‌های Bullets Wireless 2 با رنگ سبز زیتونی نیز رونمایی کرد. ایرفون Bullets Wireless 2 به‌همراه سری وان‌پلاس 7 در ماه مه سال جاری معرفی شدند. این ایرفون‌ها از 2 درایور آرمیچری متعادل Knowles و یک درایور دینامیکی 10 میلی‌متری در هر یک از ایربادها برخوردار بودند.

در این ایرفون‌ها از الگوی طراحی الهام گرفته شده از صدف‌های دریایی استفاده شده است. بعلاوه به منظور افزایش دوام محصول شاهد به‌کارگیری استیل ضدزنگ در ساختار آن‌ها هستیم. ایربادها دارای خاصیت مغناطیسی هستند؛ مشخصه‌ای که به کاربران امکان می‌دهد تا با قرار دادن ایرفون‌ها در کنار یکدیگر به‌سادگی آن‌ها را خاموش کنند. با جدا کردن ایرفون‌ها از یکدیگر، فرآیند پخش موسیقی ادامه خواهد یافت.

صرف‌نظر از کیفیت صوتی فوق‌العاده، شارژدهی چشمگیر باتری و سرعت شارژ بالا از جمله نقاط قوت ایرفون‌های Bullets Wireless 2 به‌شمار می‌روند. به لطف فناوری Warp Charge کمپانی، باتری ایرفون‌ها ظرف مدت تنها 20 دقیقه به‌طور کامل شارژ خواهد شد. بعلاوه انتظار می‌رود که با هر نوبت شارژ، انرژی موردنیاز برای عملکرد 11 تا 14 ساعته دستگاه فراهم شود. همچنین با شارژ 10 دقیقه‌ای ایرفون‌ها می‌توان تا حداکثر 10 ساعت از آن‌ها استفاده کرد. این ایرفون‌ها امکان دسترسی آسان به دستیار گوگل اسیستنت را فراهم نموده و برای خلق شفافیت صوتی بیش‌تر از فناوری حذف نویز cVc کوالکام نیز پشتیبانی می‌کنند.

ورژن جدید سبز زیتونی ایرفون‌های Bullets Wireless 2 دقیقا همانند نسخه مشکی‌رنگ با برچسب قیمتی 99 دلاری روانه بازار خواهند شد. این ایرفون‌ها در آینده‌ای نزدیک در بازارهای مختلف سراسر جهان از جمله ایالات‌متحده عرضه خواهند شد.

نوشته وان‌پلاس از نسخه جدید ایرفون‌های Bullets Wireless 2 رونمایی کرد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.