واکنش عجیب حیوان خانگی فضانورد ناسا پس از بازگشت صاحبش از فضا!

سفر فضایی

فضانورد ناسا؛ کریستینا کوخ (Christina Koch) به‌تازگی از سفر فضایی 328 روزه خود بازگشته و با این اقدام توانسته رکورد طولانی‌ترین سفر فضایی انفرادی توسط یک زن را جابه‌جا کند. این فضانورد درحالی‌که در ایستگاه فضایی بین‌المللی به سر می‌برد، توانست که شش مورد پیاده‌روی را به پایان برساند. یکی از این پیاده‌روی‌های فضایی، تماما زنانه بود و با همکاری فضانورد جسیکا میر (Jessica Meir) انجام شد.

هنگامی‌که کوخ به زمین بازگشت، توله سگ محبوب وی یعنی LBD (سگ کوچک قهوه‌ای) نتوانست که هیجان خود را کنترل کند. این فضانورد در حساب توییتر خود ویدیویی را منتشر کرده که در آن وی هنگام وارد شدن به خانه با استقبال گرم سگ خانگی خود مواجه می‌شود.

 

کوخ در زیرنویس این ویدیو اظهار کرد: “نمی‌دانم کدام یک از ما هیجان‌زده‌تر بودیم. خوشحالم که پس از یک سال دوری، همچنان من را به خاطر دارد.”

کاربران توییتر نیز واکنش‌های مثبتی را به این ویدیو نشان دادند. کوخ طی مصاحبه‌ای تلفنی با خبرگزاری Business Insider و خبرنگارانی از مرکز فضایی جانسون گفت: “ما او را LBD نام نهاده‌ایم. او به جامعه بشری تعلق داشته و نمی‌تواند از این بامزه‌تر باشد. بله، توله سگ من خیلی هیجان‌زده بود و من نیز چنین حالتی داشتم. نمی‌دانم کدام یک از ما بیشتر هیجان داشتیم. می‌دانید، این نمادی از بازگشت به‌سوی مردم و مکانی است که آن‌ها را دوست دارید، تا بدین شیوه بتوانید حیوان مورد علاقه خود را دیدار کنید.”

این مقاله در ابتدا در خبرگزاری Business Insider منتشر شده بود.

نوشته واکنش عجیب حیوان خانگی فضانورد ناسا پس از بازگشت صاحبش از فضا! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.