وزیر ارتباطات در اینستاگرام؛ به دنبال آن هستیم تا ادوبی کانکت و اسکای روم را رایگان کنیم

اینستاگرام آذری جهرمی

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات شب گذشته در استوری حساب اینستاگرام خود به سوالات مردم پاسخ داد. وزیر ارتباطات شب گذشته با انتشار یک استوری در اینستاگرام اعلام کرد که به مدت یک ساعت پاسخگوی سوالات مردم خواهد بود. با انتشار این استوری تعداد زیادی از کاربران سوالات خود را پیرامون شبکه شاد، اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمین و کم‌فروشی اپراتورها در بسته‌های اینترنت همراه اعلام کردند که وزیر به تعدادی از آن‌ها پاسخ داد.

آذری جهرمی در پاسخ یک کاربر در مورد وضعیت اینترنت دانش آموزی گفت: اینترنت شاد رایگان شده است و جزئیات بسته اینترنتی دانش آموزی نیز به زودی اعلام می‌شود. جهرمی در پاسخ به یک معلم اعلام کرد که ارسال ویدئو آموزشی و هر نوع فعالیت در اپلیکیشن شاد بدون هزینه است.

وزیر ارتباطات در مورد هزینه برنامه‌های ادوبی کانکت و اسکای روم برای دانشجویان اعلام کرد: هر دانشگاه در ادوبی کانکت سرور اختصاصی دارد، دانشگاه‌ها باید از طریق وزارت علوم این سرورها را برای ما ارسال کنند تا آن را رایگان کنیم. به دنبال آن هستیم تا اسکای روم را نیز کاملا رایگان کنیم.

جهرمی در پاسخ به سوال چند کاربر در مورد کم فروشی اپراتورها در بسته‌های اینترنتی گفت: قبلا تخلفاتی صورت گرفته بود که رفع شد، اما انصافا به تازگی کم فروشی سازمان یافته‌ای از اپراتورها دیده نشده است. دلیل اتمام زود هنگام بسته‌های اینترنتی افزایش استفاده کاربران است، بهتر است زمانی که در منزل هستید از اینترنت خانگی استفاده کنید که هزینه آن به صرفه‌تر است.

وزیر ارتباطات در مورد قیمت بالای خرید تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ گفت: این گرانی به دلیل بالا رفتن نرخ ارز است، اما ما پیگیر هستیم تا تولید تلفن همراه ارزان قیمت و با کیفیت ایرانی سرعت بگیرد تا بتوانیم نیازهای بازار خودمان را رفع کنیم. وی همچنین اعلام کرد که خط تولید جدید تبلت‌های انارستان در مراغه وارد مدار شده و به زودی محصولات این شرکت وارد بازار می‌شود.

نوشته وزیر ارتباطات در اینستاگرام؛ به دنبال آن هستیم تا ادوبی کانکت و اسکای روم را رایگان کنیم اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.