وصله امنیتی جدید ادوب برای فوتوشاپ و آکروبات ریدر

 
شرکت ادوب وصله امنیتی نرم افزاری تازه ای را عرضه کرده که برای برطرف کردن چند آسیب پذیری امنیتی در نرم افزارهایی همچون فوتوشاپ، آکروبات ریدر، اکسپرینس منیجر و غیره به کار می رود.
 
 
 به نقل از زددی نت، شرکت ادوب وصله امنیتی نرم افزاری تازه ای را عرضه کرده که برای برطرف کردن چند آسیب پذیری امنیتی در نرم افزارهایی همچون فوتوشاپ، آکروبات ریدر، اکسپرینس منیجر و غیره به کار می رود. وصله جدید ادوب روز سه شنبه منتشر شده و در مجموع 76 آسیب پذیری را برطرف می کند که همگی مهم توصیف شده اند.
 
 
این آسیب پذیری ها اجرای کدهای مخرب را از راه دور بر روی رایانه های افراد قربانی ممکن می کردند و این امر به صدور فرامین مختلف بدون رضایت و اطلاع کاربران، وقوع خطاهای مختلف در حین اجرای نرم افزارها، سرقت اطلاعات و غیره منجر می شود.
 
ادوب با وصله به روزرسان خود تنها 22 آسیب پذیری بسیار مهم را در برنامه فوتوشاپ برطرف کرده است. این آسیب ها تمامی نسخه های این نرم افزار که با ویندوز و رایانه های مک سازگاری دارند را در بر می گیرد.
 
12 آسیب برطرف شده در برنامه آکروبات ریدر هم جلوی نشت اطلاعات از حافظه رایانه را می گیرد و 4 اشکال برطرف شده هم مربوط به برنامه کریتیو کلود دسکتاپ است.