ویدئوی تبلیغاتی جدید شرکت اپل برای تبلت پیشرفته آی‌پد ایر ۲۰۲۰ منتشر شد

امروز شرکت اپل ضمن عرضه 2 مدل آی‌فون 5G با اسامی آی‌فون 12 و آی‌فون 12 پرو چهارمین نسل از تبلت‌های آی‌پد ایر خود را نیز روانه بازار کرد. توان پردازشی هر 3 دستگاه توسط تراشه 5 نانومتری A14 Bionic تامین می‌شود. در تولید این تراشه از 11.8 میلیارد ترانزیستور استفاده شده است؛ در حالی‌که تراشه 7 نانومتری A13 Bionic مجهز به 8.5 میلیارد ترانزیستور است. جدیدترین نسخه آی‌پد ایر دارای یک نمایشگر LCD با اندازه 10.9 اینچ و رزولوشن 2360×1640 پیکسل است.

این تبلت مجهز به 64 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی بوده و از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین فیس‌تایم 7 مگاپیکسلی در قسمت جلویی برخوردار است. میزان شارژدهی باتری نیز ارتقاء یافته و کاربران با یک نوبت شارژ باتری مدل وای‌فای قادر به وبگردی و پخش ویدیو برای مدت حداکثر 10 ساعت خواهند بود. همچنین مدل سیم‌کارت‌خور این تبلت نیز با یک نوبت شارژ کامل قادر به انجام امور فوق برای مدت حداکثر 9 ساعت خواهد بود. اپل به منظور کاهش اندازه حواشی اطراف نمایشگر از به‌کارگیری دکمه یکپارچه هوم/ تاچ آی‌دی صرفنظر نموده و در عوض اسکنر اثرانگشت را با دکمه پاور ادغام کرده است. این دکمه اکنون در گوشه فوقانی سمت راست تبلت مستقر شده است.

آی‌پد ایر 2020 در مدل‌های رنگی خاکستری، نقره‌ای، رزگلد، سبز و آبی آسمانی قابل دسترس است. قیمت‌گذاری نسخه 64 گیگابایتی از رقم 599 دلار آغاز می‌شود (پرداخت مبلغ 49.91 دلار و بالاتر به‌صورت ماهیانه و برای مدت 24 ماه). نسخه 256 گیگابایتی نیز با قیمت‌گذاری پایه 749 دلاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد (پرداخت مبلغ 60.75 دلار و بالاتر به‌صورت ماهیانه و برای مدت 24 ماه). این دستگاه با صفحه‌کلید Magic Keyboard اپل سازگاری داشته و از اپل پنسیل نسل دوم نیز پشتیبانی می‌کند.


همچنین اپل نخستین آگهی بازرگانی تلویزیونی خود برای آی‌پد ایر 2020 را منتشر کرد. این پیام بازرگانی “Boiiing” نامگذاری شده است. کاربران با مشاهده محتوای تبلیغاتی به دلایل استفاده از این نام پی خواهند برد. در این تبلیغ یک جسم فنری رنگارنگ و زیبا بر روی نمایشگر مجموعه‌ای از تبلت‌های سری آی‌پد ایر 2020 جهش ‌می‌کند. این محتوای تبلیغاتی در 2 نسخه 30 و 45 ثانیه‌ای منتشر شده است و می‌توانید در ادامه آن را ببینید:

نوشته ویدئوی تبلیغاتی جدید شرکت اپل برای تبلت پیشرفته آی‌پد ایر 2020 منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.