ویدیویی از کارکردن یک فرد چینی با نمونه اولیه گلکسی نوت ۱۰ پلاس منتشر شد

نوت 10 پلاس

تنها دو روز به زمان معرفی اسمارتفون‌های سامسونگ گلکسی نوت 10 باقی مانده است. در این میان، یک کاربر چینی با در دست داشتن تلفنی که احتمال می‌رود نوت 10 پلاس باشد، مشاهده شده است. به نظر می‌رسد که این دستگاه نمونه کاملا کاربردی پرچمدار سری نوت بوده است، چرا که حاشیه‌های کم و حفره دوربین سلفی در آن مشاهده می‌شود. نکته دیگر این ویدیو، کیس محافظ آن است که برای پنهان کردن جزییات بدنه به منظور جلوگیری از افشا اطلاعات به کار می‌رود. هم‌چنین در این ویدیو، صفحه‌نمایش گوشی دارای هیچ خمیدگی نیست.

در این ویدیو کوتاه، کاربر درحال کار با رابط کاربری One UI سامسونگ است. طبق پیش‌بینی‌های اخیر، اسمارتفون نوت 10 پلاس نسبت به سایر نسخه‌های پرچمدار سری نوت از نمایشگر بزرگتری برخوردار خواهد بود. علاوه‌بر این، تلفن مذکور دارای بزرگترین صفحه‌نمایش در بین سایر اسمارتفون‌های بازار است.

درباره ابعاد حاشیه‌های این تلفن نیز پیش‌بینی‌هایی شده است. حاشیه بالای نمایشگر با اندازه 2 میلی‌متر و حاشیه پایینی آن، 3.7 میلی‌متر است. حاشیه‌های کناری دستگاه نیز با اندازه 1.5 میلی‌متر در کنار صفحه‌نمایش دیده می‌شوند. قطر دوربین حفره‌ای دستگاه نیز 4 میلی‌متر خواهد بود.

احتمال می‌رود که گلکسی نوت 10 پلاس از یک صفحه‌نمایش 6.8 اینچی داینامیک سوپر‌آمولد با رزولوشن +QHD بهره‌مند شود. در بخش داخلی اسمارت‌فون نیز بسته به منطقه کاربر، یکی از تراشه‌های اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9820 به کار رفته است. بالاترین مدل این تلفن مجهز به رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت است.

در پشت تلفن، یک دوربین چهارگانه با یک لنز اصلی 12 مگاپیکسل و یک لنز تله‌فوتو با همان کیفیت در کنار سنسور التراواید 16 مگاپیکسلی و ماژول ToF قرار گرفته است. طبق گفته‌ها، ظرفیت باتری به 4300 میلی‌آمپر می‌رسد. باتری دستگاه با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 45 وات قابل شارژ است. پیش‌خرید این تلفن در روز هفتم اوت شروع می‌شود و تلفن‌ها از 23ام اوت به دست مشتریان خواهد رسید.

نوشته ویدیویی از کارکردن یک فرد چینی با نمونه اولیه گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.