پتنت جدید سامسونگ: استفاده از دوربین اصلی دستگاه به عنوان دوربین سلفی!

Samsungs پتنت جدید سامسونگ: استفاده از دوربین اصلی دستگاه به عنوان دوربین سلفی!

در هفته‌های اخیر نشان داده شد که سامسونگ ایده‌های متفاوتی درباره چگونگی استفاده نمایشگرهای تاشو در گوشی‌های هوشمند دارد. یکی از آخرین پتنت‌های این شرکت نیز درباره نحوه کار اولین گوشی قابل انعطاف این شرکت توضیحاتی داده بود. اما حالا یک پتنت جدیدا ثبت شده از طرف سامسونگ نشان می‌دهد که این نمایشگرها چگونه می‌توانند علاقمندان به سلفی را بیش از پیش راضی سازند.

ثبت اختراع جدید سامسونگ دستگاهی را نشان می‌دهد که با داشتن نمایشگری که تقریبا همه پنل جلویی گوشی را پوشانده و در عین حال بخشی از پنل پشت آن نیز محسوب می‌شود، نیاز به یک دوربین سلفی را از بین برده است. این ویژگی با به‌کارگیری یک پنل قابل انعطاف که در قسمت بالای دستگاه قرار داشته و به پشت نیز خم می‌شود عملی گردیده است. امکانی که به کاربران اجازه خواهد داد تا از دوربین قدرتمند پشت گوشی به‌عنوان سنسور سلفی استفاده کنند. به‌علاوه، این پنل تاشونده، هم لمسی بوده و هم قابلیت کار با استایلوس را خواهد داشت.

samsung-patent-1-450x266 پتنت جدید سامسونگ: استفاده از دوربین اصلی دستگاه به عنوان دوربین سلفی!

این نمایشگر علاوه بر پشت دستگاه، قرار است در جلو و در ناحیه بالای آن عملکردهای جداگانه‌ای داشته باشد. در بالای هندست، این نمایشگر همانند صفحه‌نمایش نسخه به‌روزشده نوت اِج سامسونگ عمل کرده و برای نمایش دادن اطلاعاتی مانند اعلان‌ها، آب‌وهوا و زمان و تاریخ به کار خواهد رفت، اما در ناحیه جلو، همه کارهای مورد انتظار از نمایشگر جلویی یک گوشی هوشمند را به انجام خواهد رساند.

در حال حاضر نشانه‌هایی از اینکه سامسونگ قصد عملی کردن چنین ایده‌ای را دارد در دست نیست، اما اگر اولین اسمارت‌فون تاشو این شرکت بتواند در سال آینده نظر مشتریان را به اندازه کافی جلب کند، در این صورت شاید این شرکت کره‌ای تصمیم بگیرد که در طراحی‌های آینده خود این ایده جالب را به مرحله عمل برساند. چیزی که بسیار خوشایند سلفی‌بگیران خواهد بود.

samsung-patent-2-450x267 پتنت جدید سامسونگ: استفاده از دوربین اصلی دستگاه به عنوان دوربین سلفی!

samsung-patent-3-450x250 پتنت جدید سامسونگ: استفاده از دوربین اصلی دستگاه به عنوان دوربین سلفی!

samsung-patent-4-450x208 پتنت جدید سامسونگ: استفاده از دوربین اصلی دستگاه به عنوان دوربین سلفی!

 

نوشته پتنت جدید سامسونگ: استفاده از دوربین اصلی دستگاه به عنوان دوربین سلفی! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.