پتنت جدید شیائومی خبر از یک اسمارتفون یکپارچه‌شده با پنل خورشیدی می‌دهد!

پتنت جدید شیائومی شاید باعث شگفتی خیلی‌ها شود، اما وب‌سایت LetsGoDigital به‌تازه‌گی یک پتنت طراحی اسمارتفون از این شرکت چینی منتشر کرده که در آن قاب پشت گوشی با یک پنل خورشیدی یکپارچه‌سازی شده است.

در پتنت جدید شیائومی که در آن با طراحی مدرنی مواجه‌ایم، شاهد یک نمایشگر خاص و ویژه، بدون دوربین سلفی قابل رویت هستیم. اما ظاهرا، یک دوربین سلفی و یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش آن جادهی شده‌اند. ضمنا، براساس آنچه که از تصاویر پیداست، به‌خاطر یکپارچه‌سازی قاب پشت دستگاه با پنل خورشیدی، افزایش چندانی در ضخامت آن رخ نداده است.

پتنت جدید شیائومی

البته شاید پرسیده شود که چگونه یک پنل شارژکننده خورشیدی می‌تواند برای یک گوشی همراه سودمند باشد. قبلا یک باتری خورشیدی ساخت ال‌جی می‌توانست به ازای هر ۱۰ دقیقه شارژ، ۲ دقیقه به زمان مکالمه شما بیافزاید. این موضوع مربوط به زمان‌های قبل می‌شود. در حال‌ حاضر سلول‌های خورشیدی بسیار کارآمدتر شده‌اند و می‌توانند انرژی بیشتری را در اختیار گوشی‌ها قرار دهند. از طرفی هم نباید فراموش کرد که مجهز کردن بعضی کاربران به باتری‌های قوی‌تر، بسیار مفید خواهد بود.

نوشته پتنت جدید شیائومی خبر از یک اسمارتفون یکپارچه‌شده با پنل خورشیدی می‌دهد! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.