پردازنده گلکسی S7 کدام است؟ اسنپ دراگون ۸۲۰ یا اکسینوس!

شایعاتی از گوشی سامسونگ گلکسی S7 که در سال آینده با پردازنده اسنپ دراگون 820 کوالکام وارد میدان خواهد شد به گوش می رسد. به نظر می رسد که یک گزارش جدید از رویترز که براساس مقاله ای در سایت خبری الکترونیک تایمز  (Electronic Times) کره جنوبی نوشته شده این موضوع را تائید می کند.

شایعاتی از گوشی سامسونگ گلکسی S7 که در سال آینده با پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ کوالکام وارد میدان خواهد شد به گوش می رسد. به نظر می رسد که یک گزارش جدید از رویترز که براساس مقاله ای در سایت خبری الکترونیک تایمز  (Electronic Times) کره جنوبی نوشته شده این موضوع را تائید می کند.

با این حال یک منبع موثق که ترجیح داده ناشناس بماند گفته است که پردازنده خود سامسونگ، اکسینوس (Exynos) در گوشی هایی که در خارج از ایالات متحده و چین فروخته می شود استفاده خواهد شد.

آیا سامسونگ این خبر را تایید می کند؟

در کنار بحث های مربوط به پردازنده این گوشی، صحبت هایی راجع به دیگر مشخصات آن نیز به گوش می رسد مانند ۴ گیگا بایت رم بر روی بورد آن و یک دوربین ۱۶ مگا پیکسلی در عقب و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی ذر جلو و همچنین سیستم عامل اندروید مارشمالو که بر روی آن اجرا می شود.

یکی از جالبترین چیزهایی که در مورد S7 وجود دارد، زمزمه هایی است که درباره تاریخ انتشار آن شنیده می شود. برخی فکر می کنند که این گوشی زودتر از تاریخ انتشار آن که ماه مارس اعلام شده بود وارد بازار خواهد شد.

همیشه قبل از رونمایی از هر دستگاهی صحبتهای زیادی در اطراف آن موج می زند و باز هم مثل همیشه این گذر زمان است که حقایق را روشن خواهد کرد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته پردازنده گلکسی S7 کدام است؟ اسنپ دراگون ۸۲۰ یا اکسینوس! اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.