پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی در تصاویر تازه‌ای لو رفت

پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی در تصاویر تازه‌ای لو رفت

ماه ژانویه بود که اچ‌تی‌سی اعلام کرد نام پرچمدار جدیدش اچ‌تی‌سی 11 نخواهد بود. این موضوع بدان معنا نیست که بخواهیم اچ‌تی‌‌سی U Ultra که چندی پیش به بازار عرضه شد را به عنوان آخرین اسمارت فون بالارده این کمپانی در سال 2017 بنامیم.

چند مدتی است که خبرهایی از گوشی جدید کمپانی اچ‌تی‌سی با نام اچ‌تی‌سی U یا ا‌چ‌تی‌سی Ocean به گوش می‌رسد که حدس می‌زنیم قرار است نقش پرچمدار جدید این کمپانی را داشته باشد. به لطف تمامی شایعات و اطلاعاتی که از این گوشی به بیرون درز کرده، تقریبا به طور کامل می‌توانیم از ویژگی‌های اصلی این پرچم‌دار و بخش ظاهری آن باخبر شویم.

بر اساس اطلاعات موجود در این زمینه گوشی جدید اچ‌تی‌سی بدنه‌ای براق به همراه یک عدد حسگر اثر انگشت در بخش جلویی‌اش خواهد داشت. لبه‌ و گوشه‌های این گوشی به صورت گرد طراحی شده‌اند و شاهد زاویه خاصی در این بخش‌های طراحی نیستیم.

ظاهر گوشی بیشتر به نسخه کوچک‌تر اچ‌تی‌سی U Ultra البته بدون نمایشگر دوم شبیه است. دوربین قرار گرفته در این گوشی هم با آن چه در اچ‌تی‌سی U Ultra دیده بودیم، کاملا تفاوت داشته و ظاهر جدیدی را برای بخش پشتی دستگاه ایجاد کرده است. مطمئنا با دیدن این دوربین و وضعیت قرارگیری آن در پشت گوشی، شما هم مثل ما متعجب خواهید شد. اما حدس می‌زنیم این تصویر یک طرح پیش‌ساخت از اچ‌تی‌سی Ocean باشد و طراحی اصلی آن با این مدل تفاوت زیادی دارد.

بر اساس تعداد دیگری از اطلاعات، ‌اچ‌تی‌سی U یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD خواهد داشت. چیپستی که بر روی این گوشی قرار خواهد گرفت جدیدترین ساخته کمپانی کوالکام با مدل اسنپدراگون 835 است. یکی از قابلیت‌های خاص موجود در این گوشی وجود سنسورهای حساس به لمس در لبه گوشی بوده که با رفتارهای مختلف مانند سوایپ کردن و یا فشار دادن، عملکردهای متعددی را در اختیارتان قرار می‌دهد و می‌توانید از آن به‌عنوان یک میانبر برای دسترسی به بخش‌های مختلف استفاده کنید.

مشخصات سایر بخش‌ها بر پایه اطلاعات لو رفته که البته می‌توانند دقیق هم نباشند، به این صورت بوده که در اچ‌تی‌سی U جدید شاهد حافظه رم 4 گیکابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهیم بود. اندروید نوقا و نهمین نسخه از رابط کاربری اچ‌تی‌سی با نام سنس هم در این گوشی قرار خواهند گرفت.

تا به امروز اطلاعات دقیق‌تری از زمان معرفی و عرضه این گوشی توسط اچ‌تی‌سی به دست ما نرسیده و هنوز نمی‌دانیم که اچ‌تی‌سی U قرار است به‌عنوان یک پرچمدار از طرف اچ‌تی‌سی در سال 2017 وارد بازار شود یا خیر. اما بدون شک همین روزها خبرهایی در این زمینه توسط ا‌چ‌تی‌سی منتشر خواهد شد و ما شما را از آن‌ها مطلع خواهیم کرد.

نوشته پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی در تصاویر تازه‌ای لو رفت اولین بار در پدیدار شد.