پلی‌استیشن ۵ باز هم پرفروش‌ترین کنسول انگلستان شد

 
 
 طبق آخرین آمار منتشر شده، کنسول فوق‌العاده‌ی پلی‌استیشن ۵ موفق شد در دومین ماه متوالی به عنوان پرفروش‌ترین کنسول کشور انگلستان انتخاب شود و با توجه به محبوبیت بالای این محصول، موفقیت‌های تجاری شرکت سونی ادامه خواهد داشت.
 
کنسول پلی‌استیشن ۵ از بسیاری جهات، یک پلتفرم شگفت‌انگیز است و به نظر می‌رسد با سرعت بالایی رکوردهای مختلف را در آینده بشکند. با توجه به کمبود کنسول‌ها در فروشگاه‌های مناطق مختلف، شاهد آن هستیم که کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ همچنان فروش بالایی دارد و اگر شرکت سونی بتواند به تقاضای زیاد خریداران پاسخ دهد، به زودی شاهد شکسته شدن رکوردهای جدیدی خواهیم بود.
 
طبق گزارش‌های مالی اخیر، کنسول پلی‌اسیتشن ۵ برای دومین ماه متوالی به پرفروش‌ترین کنسول کشور انگلستان تبدیل شده است. همچنین پیش از این مشخص شد که میزان فروش این کنسول تاکنون از فروش هر سه کنسول Nintendo Wii U ،PS Vita و Sega Dreamcast در تمام دوران بیشتر بوده است. با این حال منطقه‌ی انگلستان تنها محل سبقت پلی‌استیشن ۵ از رقیب خود نیست؛ چرا که از مقایسه‌ی میزان فروش کنسول‌های نسل نهمی دو شرکت سونی و مایکروسافت در مناطق گوناگون به مانند ژاپن، خبر از اختلاف زیاد محبوبیت پلی‌استیشن ۵ نسبت به کنسول‌های ایکس‌باکس می‌دهد.
 
بدون شک کسب این دستاوردها برای کنسول پلی‌استیشن ۵ و شرکت سونی اعتبار زیادی خواهد داشت و هنگامی که به محدود بودن شدید این کنسول در فروشگاه‌ها بپردازیم، این دستاورد شگفت‌انگیزتر خواهد شد. در هر صورت فروش بسیار عالی کنسول پلی‌استیشن ۵ در کشور انگلستان، نشان از تسلط این پلتفرم بر بازار این منطقه را دارد.