پلی استور دیگر برای اپلیکیشن‌های آپدیت‌شده نوتیفیکیشنی را نشان نخواهد داد

اپلیکیشن‌های اصلی اندروید این مزیت را دارند که می‌توانند آپدیت‌های معمول خود را مستقل از به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل دریافت کنند. اما خبر جالب اینکه پلی استور اخیرا نمایش نوتیفیکیشن‌ها برای اپلیکیشن‌های آپدیت‌شده را حذف کرده است.

ظاهرا این توسعه از ماه نوامبر سال گذشته برای تعدادی از کاربران بر روی ورژن 17.4 پلی استور ارایه شده است. البته برخی از کاربران، نبود نوتیفیکیشن‌ها را به‌عنوان یک باگ موقت تلقی کرده‌اند، اما بعدا مشخص شد که این یک اقدام برنامه‌ریزی‌شده بوده و اخیرا هم توسط نمایندگان گوگل تایید شد.

برای تست کردن این موضوع، ما نسخه 18.3.13 پلی استور را امتحان کردیم و هیچ نوتیفیکیشنی بعد از آپدیت اپلیکیشن‌ها دریافت نکردیم. این تغییر، از طریق آپدیت دستی قابل دریافت است و برای کاربرانی هم که به‌روزرسانی‌های خودکار را روشن کرده‌اند اعمال می‌شود. نظر شما درباره این تغییر چیست؟ آیا گوگل همچنان باید اجازه کنترل نوتیفیکیشن‌ها برای آپدیت اپلیکیشن‌ها را به کاربران بدهد؟

نوشته پلی استور دیگر برای اپلیکیشن‌های آپدیت‌شده نوتیفیکیشنی را نشان نخواهد داد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.