پنج شاهین «جشنوارۀ تبلیغات ایران» بر شانۀ ایرانسل نشست

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده شبکه نسل پنج تلفن همراه در ایران، در عصر پنجمین روز از پنجمین ماه سال، پنج شاهین را از پنجمین دورۀ «جشنوارۀ تبلیغات ایران» به دست آورد.

به گزارش آی‌تی‌رسان و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، عصر امروز، یکشنبه 5 مرداد ماه 1399، پنجمین دورۀ «جشنوارۀ تبلیغات ایران»، با حضور بزرگان عرصۀ تبلیغات، از جمله دکتر محمود دهقان و احمد حسینی آرام و نیز مدیران ارشد دولتی و فعالان روابط عمومی و تبلیغات سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار شد و ایرانسل پنج نشان شاهین این جشنواره، از جمله رتبه نخست و نشان «شاهین طلایی» در سه بخش مسؤولیت اجتماعی، تبلیغات دیجیتال و پوستر تبلیغاتی و نیز شاهین نقره‌ای بخش تیزر تلویزیونی و شاهین برنزی بخش آگهی رادیویی را دریافت کرد.

در این مراسم که با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار شد، ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، شاهین طلایی بخش ویژۀ «مسؤولیت اجتماعی شرکتی» را به همراه شرکت ایران خودرو از آن خود کرد. در این بخش، رتبه‌های دوم و سوم، به ترتیب به شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، تعلق گرفت.

ایرانسل، همچنین در بخش تبلیغات دیجیتال-ویدئوی تبلیغاتی (به خاطر ویدیوی یلدا) و طراحی تبلیغاتی و معماری گرافیکی-پوستر (کمپین گیگ می‌باره) نیز موفق به دریافت رتبۀ نخست جشنواره و نشان شاهین طلایی شد.

ایرانسل علاوه بر این، در بخش تبلیغات دیداری و شنیداری-تیزر تلویزیونی، رتبۀ دوم (نشان شاهین نقره‌ای) و در بخش تبلیغات دیداری و شنیداری-آنونس (آگهی رادیویی) نیز رتبۀ سوم (نشان شاهین برنزی) را از آن خود کرد.

پنجمین دورۀ «جشنوارۀ تبلیغات ایران»، با هدف معرفی و تقدیر از فعالان برتر عرصۀ تبلیغات، به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار شد.

نوشته پنج شاهین «جشنوارۀ تبلیغات ایران» بر شانۀ ایرانسل نشست اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.