پول ریزون در مسابقه آنلاین اسنپ کیو

ساعت ۱۰ شب روز جمعه ۳ اسفند، اپلیکیشن اطلاعات عمومی اسنپ کیو، ۱۰۰ میلیون تومان جایزه می‌دهد. این اپلیکیشن جدید گروه اسنپ، یک مسابقه آنلاین اطلاعات عمومی است که به برندگانش پول نقد جایزه می‌دهد. برای برنده شدن در اسنپ کیو کافی است که به ۱۲ سوال اطلاعات عمومی پاسخ دهید.

اسنپ کیو یک اپلیکیشن از نوع بازی‌های تریویاست. بازی‌های تریویا در واقع اطلاعاتی را که شما در زمینه‌های مختلف دارید را به چالش می‌کشند. این اطلاعات لزوما چیزی نیستند که به عنوان «اطلاعات عمومی» می‌شناسیم و در مدرسه و دانشگاه یا کتاب‌های علمی آموخته‌ایم؛ تریویا مفهومی گسترده‌تر دارد و می‌تواند اطلاعاتی را دربرگیرد که روزانه با آن‌ها سر و کار داریم.

اسنپ کیو هرروز این مسابقه را برگزار می‌کند و اگر بتوانید به تمام سوال‌هایی که از شما می‌پرسد پاسخ درست دهید، به شما جایزه می‌دهد. جایزه‌های این مسابقه آنلاین اطلاعات عمومی نیز متفاوت است و شرکت‌کنندگان تا به حال حدود یک میلیارد تومان برنده شده‌اند.

اسنپ کیو اما روز جمعه قرار است یکی از بزرگترین مسابقه‌های خود را اجرا کند. این مسابقه که با همکاری ایرانسل و برای معرفی اپلیکیشن «لنز» برگزار می‌شود، جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی را برای برندگانش در نظر گرفته که رقم قابل توجهی است. اسنپ کیو را می‌توانید از کافه بازار، گوگل پلی، وبسایت اسنپ کیو یا از اینجا دانلود و نصب کنید.

برای برنده شدن در اسنپ کیو این نکات را فراموش نکنید

دوستان‌تان را به بازی دعوت کنید. اگر دوستان‌تان از کد معرف شما برای ثبت نام در اسنپ کیو استفاده کنند هم به شما و هم به آن‌ها «جون اضافه» تعلق می‌گیرد. با جون اضافه یک شانس برای بازگشت به بازی در صورت اشتباه جواب دادن به یک سوال دارید. فراموش نکنید برای این‌که به شما جون اضافه تعلق بگیرد، دوست شما باید یک بار در مسابقه شرکت کرده باشد. پس از حداقل یک روز قبل دوستان‌تان را به بازی دعوت کنید تا جون اضافه به حساب شما وارد شود. جون اضافه را همچنین می‌توان از طریق پرداخت پول در اپلیکیشن اسنپ کیو دریافت کرد.

نکته دیگری که نباید فراموش کنید این است که حتما چندنفره بازی کنید. بازی کردن ۶ نفره از نظر ریاضی احتمال برد شما را تا ۹۰ درصد بالا می‌برد. از سوی دیگر چندنفره بازی کردن این مزیت را دارد که می‌توانید از افرادی با اطلاعات مختلف برای پاسخ دادن به سوال‌ها استفاده کنید. ممکن است شما همه چیز را ندانید و از آن‌جایی که سوال‌های اسنپ‌ کیو از موضوعات مختلفند ، وجود افرادی با علاقه‌مندی‌های مختلف بسیار به برنده شدن کمک می‌کند. احتمالا برای همین است که این اپلیکیشن از شعار «تیمت رو بساز» برای مسابقه‌هایش استفاده می‌کند.

در نهایت اگر برنده شدید می‌توانید با وارد کردن شماره «شبا» جایزه خود را تا ۷۲ ساعت کاری دریافت کنید.

نوشته پول ریزون در مسابقه آنلاین اسنپ کیو اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.