پچ جدید سامسونگ یکی از ویژگی‌های خاص گلکسی S10 را بهبود می‌بخشد

دارندگان گوشی‌های گلکسی S10 و نسخه پلاس احتمالا تا حالا متوجه ارایه یک پچ جدید 6.9 مگابایتی بر روی اسمارت‌فون خود شده‌اند. این آپدیت جهت بهبود عملکرد حسگر اولتراسونیک این گوشی‌ها عرضه شده است. افرادی که اقدام به دریافت و نصب این بسته کرده‌اند، رضایت بالاتری از حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش خود گزارش کرده‌اند.

apple-losing-wireless-charging-race

با توجه به این که گزارش تغییراتی در خصوص این پچ وجود ندارد، اطلاع دقیقی از چگونگی بهبود حسگر اولتراسونیک در دست نیست. برخی از افراد که به تغییرات پس از نصب پچ توجه کرده‌اند، گزارش می‌کنند پس از نصب آپدیت مجبور به اسکن دوباره اثر انگشت خود نشده‌اند. در واقع باید گفت این به‌روزرسانی، آپدیتی سیستمی محسوب نمی‌شود و مخصوص بهبود عملکرد ماژولار اثر انگشت طراحی شده است.

گفتنی است گلکسی S10 و نسخه پلاس به عنوان جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ مجهز به حسگرهای اولتراسونیک اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش شده‌اند که امنیت دستگاه را تا حد زیادی بالاتر می‌برد. فناوری اولتراسونیک از صدا برای طراحی نقشه سه‌بعدی اثر انگشت کاربر استفاده می‌کند. با وجود این، همانطور که در خبرها آمده بود، هفته گذشته شخصی موفق به فریب این حسگر و باز کردن هندست شده بود.

نوشته پچ جدید سامسونگ یکی از ویژگی‌های خاص گلکسی S10 را بهبود می‌بخشد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.