پیشرفت سود آوری هوآوی

هوآوی شرکتی است که اکثریت ما با شنیدن نام آن بلافاصله فکر می کنیم که عمدتاً گوشی های سطح پایین و میان رده و مقرون به صرفه تولید می کند.

هوآوی شرکتی است که اکثریت ما با شنیدن نام آن بلافاصله فکر می کنیم که عمدتاً گوشی های سطح پایین و میان رده و مقرون به صرفه تولید می کند. اما امسال این شرکت با تولید گوشی نکسوس ۶P توانایی های خود در ساخت گوشی های سطح بالا را اثبات کرد. همچنین شرکت با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال جاری دیگر توانست درآمد خوبی بدست آورد. اما بخش عمده ی فعالیت شرکت هوآوی به تولید تجهیزات شبکه ای و مخابراتی مربوط می شود و با این ابزار شناخته تر شده است. در مجموع هوآوی با فعالیت در حوزه های مختلف توانست درآمد خود را نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش دهد.
جو پینگ، قائم مقام اجرایی هوآوی از کسب ۶۰ میلیارد دلار شرکت در سال ۲۰۱۵ خبر داده است که در مقایسه با سال پیش رشد ۳۵ درصدی را نشان می دهد. پینگ گفت که این افزایش درآمد و گردش مالی باعث شده تا شرکت در آستانه ی سال ۲۰۱۶ در وضعیت بسیار مناسبی قرار گیرد. هوآوی در سالی که گذشت توانست شیائومی را پشت سر بگذارد و سومین تولید کننده ی هومشند در جهان و اولین در چین باشد. این شرکت قصد دارد تا ۱۷ میلیارد در حوزه ی بازاریابی و فروش و ۷.۶ میلیارد دلار در حوزه ی طراحی و توسعه سرمایه گذاری کند.
۲۰۱۶ را باید سال مهمی برای هوآوی در نظر گرفت. این شرکت در تلاش است تا محصولاتش را بیش از پیش در بازارهای اروپایی و آمریکایی به فروش برساند. هوآوی حالا با تولید محصولاتی مانند نکسوس ۶P و هوآوی واچ، شرایط بهتری را در فروش محصولات در این مناطق تجربه خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته پیشرفت سود آوری هوآوی اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.