پیشنهاد مقاصد سفر به زیباترین مقاصد گردشگری در تابستان ۲۰۱۹

یکی از مهم‌ترین کار‌های مفید برای آغاز تابستانی پر انرژی و خوب برنامه‌ریزی برای سفر تابستانه است. انتخاب مقصدی مناسب روح و روانتان را تازه‌تر می‌کند. و انرژی و هیجان جدید را وارد زندگی می‌کند. با یک همسفر خوب به این مقاصد زیبای گردشگری فکر کنید.

سفر تابستانه به سواحل دریای سیاه با تور گرجستان

رزرو تور گرجستان در تابستان یکی از آن کارهاست که حتما باید آن را انجام دهید و به سفر بروید اینجا سرزمینی‌است که مردمش عاشق موسیقی و آوازند. مردم گرجی اعتقاد دارند که سرزمینشان بخشی از بهشت است، با معاشرت با مردم گرجی می‌بینید که چقدر خون گرم و مهربان هستند.
تور‌های آژانس مقتدر سیر با پرواز‌های چارتر قشم ایر برنامه ریزی می‌شوند و این باعث شده که نرخ تور‌های گرجستان بسیار ارزان‌تر از دیگر مقاصد گردشگری باشد.
در تفلیس در خیابان روستا ولی قدم بزنید و در کافه‌های این خیابان یک قهوه خوش طعم با موزیک زنده بنوشید. در رستوران‌های با اصالت و قدیمی آن غذاهای خوش طعم با دستور‌‌ پخت‌های گرجی میل کنید و از فضاهای دنج و زیبایشان لذت ببرید.
تور‌های تابستانی معمولا برای اقامت در باتومی هم برنامه‌ریزی می‌شوند. می‌توانید تور‌های ترکیبی یا تک مقصدی گرجستان را انتخاب کنید و از ۳ شب تا یک هفته در سفر تابستانی به این کشور باشید.


به همراه همسفرانتان مخصوصا اگر کودکان نیز همراه شما هستند به گالریا تفلیس یا تفلیس مال بروید تا هم کودکان بازی و تفریح کنند و هم شما در فضاییکه امکانات رفاهی موجود است با خیال راحت خرید کنید. اگر از طرفداران لوازم خانگی ایکیا هستید دو شعبه خیلی خوب در تفلیس و باتومی دارد که حتما آنها را ببینید.
در گرجستان برای اینکه خیالتان راحت تر باشد هتل چهار ستاره یا پنج ستاره رزرو کنید چون هم در تابستان بتوانید از استخر و امکانات هتل بهره ببرید و هم از صبحانه‌های رایگان این هتل‌ها لذت ببرید.
با کارشناسان مسافرتی آژانس مقتدر تماس بگیرید، لباس‌های تابستانی را بردارید و برای شنا در سواحل زیبای باتومی عازم گرجستان شوید.

سفر تابستانه به کوالالامپور و انکاوی با تور مالزی

سفر با تور مالزی در تابستان مخصوص کسانی است که اقامت در جزیره‌های زیبا و طبیعت بکر را دوست دارند  البته این کشور با پیشرفت‌های خوب گردشگری هتل‌های بسیار مجهز را با نرخ بسیار مناسب در اختیار گردشگران قرار داده است.
استاندارد‌های هتل‌داری در این مقاصد گردشگری مالزی بسیار بالاست و هزینه اقامت بسیار مناسبی دریافت می‌کنند. می‌توانید برای سفر هتل‌های سه ستاره اقتصادی‌تر را انتخاب کنید اما توصیه ما این است که برای اقامت در جزیره‌ها هتل‌های چهار و پنج ستاره مجهز با امکانات تفریحی را انتخاب کنید.
مالزی هم کشوری زیباست با طبیعتی باور نکردنی و جذاب و هم مدرن و امروزی، کوالالامپور را همه با آن نماد برج‌های دوقلو پتروناس می‌شناسند در مرکز خرید KLCC در پایین همین برج‌ها بروید و سوغاتی بخرید برای گرفتن عکس یادگاری و لذت بردن از منظره کوالالامپور در غروب آفتاب به بالای برج‌های پتروناس بروید و شهر را تماشا کنید.


با توجه به طول روز بلند‌تر در این روز‌های تابستان فرصت خیلی بهتری برای سفر و گشتن در مالزی فراهم است، تور‌های مختلف تک مقصدی و دو مقصدی توسط آژانس مقتدرسیر برنامه‌ریزی شده است. می توانید پس از رسیدن و چند شبی اقامت در کوالالامپور به جزیره‌های زیبای پنانگ و لنکاوی بروید و یا حتی به سنگاپور هم سفر کنید.

مزیت تور‌های مقتدر سیر در این است که به راحتی با پرواز خوب ماهان و به صورت مستقیم به کوالالامپور می‌رسید.
در سفر به مالزی همراه آژانس مقتدر سیر مسافران در تمام هتل‌ها خدمات اینترنت و صبحانه رایگان را دارند و خود آژانس برای گردشگران برنامه‌های بازدید شهری و تور تفریحی برنامه‌ریزی کرده است.
برای سفر با تور مالزی در تابستان 98 با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

سفری تابستانی به ساحل دریای اژه با تور بدروم

سفر به بدروم و خوش گذرانی در هتل‌های لوکس در کنار دریای اژه یکی از بهترین انتخاب‌های تابستانه گردشگران ایرانی و اروپایی به شمار می‌رود.
این شهر یکی از مقاصد زیبای گردشگری ترکیه بوده که سالانه هزاران نفر از سراسر دنیا برای گذراندن تعطیلات به آنجا سفر می‌کنند. این شهر با آب و هوای مدیترانه‌ای و یاحل‌های ماسه‌ای و زیباییش مقصد خوبی برای سفر عاشقانه‌ و سفر‌های خانوادگی اشت.
برای تفریحات آبی به ساحل زیبای اورتاکنت برویوشنا بروید و غواصی و شنا کنید در ساحل لم بدهید و آفتاب بگیرد و  از نسیم لذت ببرید.
در تابستان معمولا هتل‌های بدروم دارای سرویس سرو غذا و نوشیدنی ۲۴ ساعته هستند در نظر داشته باشید اگر سفر کاملی را همراه خانواده انتظار دارید حتی چهار یا پنج ستاره استخر دار با پارک آبی انتخاب کنید تا حسابی به همه خوش بگذرد.


پرواز‌های اطلس جت در تابستان به مقصد بدروم پرواز دارند و به راحتی پس از چند ساعت و به طور مستقیم در فرودگاه میلاس می‌نشینید و از آنجا با ماشین‌های ترنسفر آژانس مقتدر سیر به هتل می‌روید. در تمامی تور‌ها علاوه بر این خدمات ترنسفر‌ رایگان تمامی گردشگران دارای بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان هستند.
|به بازار‌های بدروم بروید و از صنایع دستی این شهر برای یادگاری خرید کنید و درمیان مردم بومی از سبک زندگی و معاشرت با آنها لذت ببرید.
البته برای خرید از برند‌های ترکیه و خرید‌ های لوکس‌تر می‌توانید به‌ پالمارینا و یا به میدتون شاپینگ سنتر نیز می‌توانید بروید و خرید سالانه خود را داشته باشید. با خانواده در این مرکز‌ خرید‌ها راحت هستید و کودکان در شهر بازی سرگرم می‌شوند.
سفر تابستانه به ترکیه با خانواده و دوستانتان انتخاب خوبی است هم نیازی یبه ویزا ندارد هم غذاهای ترکی برای ما دلچسب و لذیذ است. بار سفر ببندید و با کارشناسان آزانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور بدروم را برای خوش گذرانی در تابستان 98 رزرو کنید.

منبع:‌ ویرلن

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته پیشنهاد مقاصد سفر به زیباترین مقاصد گردشگری در تابستان ۲۰۱۹ اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.