پیش‌بینی رشد سفارشات مشتریان اندرویدی برای سیستم فیس آی‌دی

کمپانی AMS؛ تامین‌کننده حسگر اپتیکی فیس آی‌دی اپل اخیرا دوران بسیار پرمشغله‌ای را پشت سر گذاشته است. عواید این شرکت در مقایسه با پیش‌بینی درآمدی 3 ماهه چهارم سال 2018 به میزان قابل‌توجهی کم‌تر بود و تولیدکننده مذکور تائید کرد که برآوردهای درآمدی سالیانه نیز احتمالا تحقق نخواهد یافت؛ زیرا بازار این حوزه بسیار غیرقابل پیش‌بینی بوده است. اما نهایتا اکنون به‌نظر می‌رسد که همه‌ چیز بر وفق مراد این کمپانی رقم خورده است.

سیستم فیس آی‌دی آی‌فون X

بر اساس گزارش نشریه رویترز، AMS پیش‌بینی می‌کند که جریان درآمدی این شرکت طی 3 ماهه جاری افزایش یافته و با نزدیک شدن به 6 ماهه دوم سال، اوضاع به شکل چشم‌گیری بهبود خواهد یافت. بخش عمده این نگرش خوش‌بینانه جدید از ثبات بیش‌تر تقاضا برای گوشی‌های آی‌فون فعلی و احتمال ادامه این روند طی ماه‌های پیش رو ناشی می‌شود. با این‌حال سفارشات اپل تنها دلیل برای خرسندی کمپانی AMS به‌شمار نمی‌رود.

این کمپانی در دنیای گجت‌های اندرویدی نیز فعال بوده و حسگرهای 3 بعدی موردنیاز هواوی و شیائومی را تامین می‌کند. این 2 برند به‌ترتیب دومین و چهارمین تولیدکننده بزرگ اسمارت‌فون در جهان محسوب می‌شوند و فناوری دریافتی آن‌ها در دستگاه‌هایی نظیر هواوی میت 20 پرو و شیائومی Mi 8 Explorer Edition به‌کار گرفته می‌شود. اما AMS پیش‌بینی می‌کند که طی 6 ماهه دوم سال 2019 سهم درآمدی کمپانی از تولیدکنندگان اسمارت‌فون‌های اندرویدی افزایش یابد.

هواوی میت 20 پرو

هنوز مشخص نیست که آیا AMS برای دستگاه‌های تولیدی پاییز آینده، سفارشاتی را از شرکت‌های سازنده دریافت نموده است یا خیر؛ اما به‌نظر می‌رسد که حجم سفارشات واصله از هر 2 برند هواوی و شیائومی به میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت. این 2 تولیدکننده اخیرا رشد فروش بسیار بالایی را تجربه کردند و در حال حاضر از حسگرهای TOF بر روی تعداد فزآینده‌ای از اسمارت‌فون‌های خود استفاده می‌کنند.

AMS پیش‌بینی می‌کند که با توجه کلیه موارد فوق، درآمدهای کمپانی طی 3 ماهه کنونی با رشد حداکثر 7.7 درصدی مواجه شده و به 420 میلیون دلار برسد. بعلاوه تا ماه ژوئن حاشیه سود عملیاتی نیز از 6 درصد به 10 درصد افزایش خواهد یافت.

نوشته پیش‌بینی رشد سفارشات مشتریان اندرویدی برای سیستم فیس آی‌دی اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.