پیش فروش ۶۵۰ هزار گلکسی نوت ۸ تنها در پنج روز!

پیش فروش گلکسی نوت 8 چیزی بیشتر از دو برابر رقم پیش فروش گلکسی نوت 7 بوده است.
به نظر می‌رسد که افراد زیادی مایل به خرید گلکسی نوت ۸ هستند و این دستگاه در این زمینه بسیار موفق‌تر از مدل قبلی خود عمل کرده است. تنها در مدت پنج روز، پیش فروش گلکسی نوت ۸ چیزی بیشتر از دو برابر رقم پیش فروش گلکسی نوت ۷ بوده است.

این اطلاعاتی است که توسط DJ Koh، مدیر بخش موبایل سامسونگ الکترونیک در مصاحبه اخیر او با رویترز اعلام شد. این اطلاعات در جریان رویداد رسانه‌ای اخیر DJ Koh در اختیار رسانه‌های خبری قرار گرفت و به نظر می‌رسد که تنها در ظرف مدت پنج روز، ۶۵۰ هزار دستگاه گلکسی نوت ۸ پیش فروش شده است. او تایید می‌کند که این رقم از پیش فروش نوت ۸ در حدود ۴۰ کشور به ثبت رسیده است.

DJ Koh در واقع معتقد است که این درخواست اولیه برای در اختیار داشتن فبلت گلکسی نوت ۸ بسیار هیجان انگیز بوده و قطعا خبر خوبی برای سامسونگ به حساب می‌آید؛ چرا که این موضوع نشان می‌دهد اتفاقات ناگواری که برای گلکسی نوت ۷ رخ داده، تاثیری در بین کاربران سامسونگ نگذاشته و آنان همچنان به این برند وفادارند.

این ارقام زمانی بیشتر خود را نشان می‌دهد که بدانید، سامسونگ گلکسی نوت ۸ در واقع یک گوشی پرچمدار و تمام عیار بوده و مطمئنا قیمت ارزانی ندارد. گلکسی نوت ۸ در ایالات متحده چیزی حدود ۹۳۰ تا ۹۶۰ دلار قیمت دارد و این در حالی است که بر چسب قیمتی آن در برخی از بازارهای جهانی حتی از مرز ۱۰۰۰ دلار نیز عبور می‌کند.

این کمپانی کره‌ای همچنین سعی دارد تا موقعیت خود را در بازار چین نیز بهبود ببخشد. چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد محبوبیت سامسونگ در چین رو به افول است. DJ Koh در این نشست خبری عملا مدیر جدید بخش موبایل سامسونگ در چین را منصوب کرد و گفت که در حال تلاش برای بازسازی کسب و کار خود در چین است تا بتواند این شرکت را دوباره به مسیر درست خود بازگرداند.

بازار چین نه تنها برای سامسونگ که برای هیچ برند گوشی‌ساز دیگری کم اهمیت نخواهد بود. چین یکی از بزرگترین بازارهای جهان و یکی از پررونق ترین آنهاست و مسلما سامسونگ قصد دارد تا دوباره در این بازار به دوران اوج خود بازگردد. اوپو، ویوو و شیائومی برندهایی هستند که باعث کاهش فروش دستگاه‌های سامسونگ در چین شده‌اند. این سه کمپانی در حال حاضر تعداد کمی از گوشی‌های خود را در چین به فروش می‌رسانند، اما توانسته‌اند به خوبی وضعیت خود را در آن بهبود ببخشند.

یکی از مهمترین موضوعاتی که DJ Koh در این نشست خبری عنوان کرد، وجود یک گوشی هوشمند قابل انعطاف است که ساسمونگ قصد دارد تا آن را در سال آینده به بازار عرضه کند. عرضه این دستگاه که احتمالا با نام سامسونگ گلکسی ایکس شناخته خواهد شد، نه تنها برای طرفداران این برند کره‌ای، بلکه برای همه کاربران خبر جذابی خواهد بود.

با این حال مدیر بخش موبایل سامسونگ تاکید کرد که قبل از عرضه این گوشی هوشمند منحصر به فرد، این کمپانی باید چند مساله مهم را حل کند تا محصولی به بازار عرضه کند که مشتریان نتوانند به خرید آن نه بگویند. به نظر می‌رسد که کاهش فروش گوشی‌های غول تکنولوژی کره در چین این کمپانی را به تکاپوی بیشتری وا داشته است، مطمئنا خبرهای بیشتری از برترین برند گوشی ساز جهان در آینده به گوش خواهد رسید. منتظر باشید.

.

منبع: androidheadlines

مطلب پیش فروش ۶۵۰ هزار گلکسی نوت ۸ تنها در پنج روز! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.