چرا وان‌پلاس ۳، آیفون اندروید است؟!

بیشتر افراد درباره اپل احساسات قوی دارند و البته جای تعجبی هم ندارد: این شرکت بسیار سرسخت است و بخشی از بهترین محصولات دنیا را می‌سازد.

این یک کمپانی منحصربه‌فرد در دنیای گوشی است و فقط یک اسمارت‌فون می‌سازد و حتی تا چند سال پیش،‌ گوشی‌هایش فقط یک اندازه داشت. مدل ارزانتر، سبکتر، با دوربین قویتر و … هم وجود ندارد. تنها یک گوشی که این شرکت روی هر قسمت آن تمرکز می‌کند تا آن را کامل کند. یک گوشی که به طور منظم آپدیت می‌شود، امکانات قدرتمندی دارد، تقریبا هیچ باگی ندارد، عملکرد نرم و روانی دارد، عمر باتری آن بسیار خوب است و دوربین آن جز بهترین‌های دنیاست.

حالا به دنیای گوشی‌های اندروید نگاه کنید. در این دنیا، آواز دهل شنیدن از دور خوش است: گوشی‌های مختلف با شکل‌ها،‌ قیمت‌ها و اندازه‌های مختلف. اما از نزدیک به آن نگاه کنید و مشکلات کوچک و بزرگی می‌بینید: برخی آپدیت منظم دریافت نمی‌کنند، برخی قیمت مناسبی دارند ولی طراحی جالبی ندارند، برخی ایده جسورانه‌ای دارند ولی رابط کاربری خوبی ندارند و این لیست را همچنان می‌توانید ادامه دهید. از آنجایی که هر سازنده اندرویدی بر روی چندین دستگاه مختلف کار می‌کند، به‌نظر می‌رسد که تمرکز بر پرچمداران کمتر است.

اینجاست که وان‌پلاس وارد می‌شود. این کمپانی اخیرا اعلام کرده است که وان‌پلاس X را عرضه نمی‌کند و تمرکز خود را تنها بر روی یک گوشی قرار می‌دهد: وان‌پلاس ۳. دیگر گوشی کوچکتر، بزرگتر یا ترفند پر نقش و نگار وجود ندارد.

اگر یک کمپانی وجود داشته باشد که بخواهد اپل اندروید باشد، آن وان‌پلاس است. برای یک استارتاپ دوساله چینی، این بسیار خوب است.

وان‌پلاس ۳، گوشی بسیار خوبی است: قیمت خوب، بدون هیچ نقطه ضعفی. روز گذشته، این گوشی در ۳۱ کشور قابل خریداری بود که این میزان کشور در بدو رونمایی با اپل و سامسونگ برابری می‌کند. اگر به قول‌های خود وفادار بماند، آپدیت سریع و روانی داشته باشد، گوشی خوبیست که ممکن است در آینده خیلی از چیزها را تغییر دهد.

نوشته چرا وان‌پلاس ۳، آیفون اندروید است؟! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.