چرا گلکسی S10e سامسونگ را بخریم

گلکسی S10e

می‌توان گفت بسیاری از موبایل‌ها در حاشیه یا جریان کنگره جهانی موبایل (MWC) معرفی می‌شوند و تولیدکنندگان زیادی از آخرین محصولات و تکنولوژی‌های خود پرده‌برداری می‌کنند. یکی از همین شرکت‌ها، سامسونگ است. این برند پرآوازه سری جذاب گلکسی S10 را به‌زودی به بازارهای سرتاسر دنیا عرضه می‌نماید و به‌زودی شاهد خانواده جدید سری S در کشورمان هستیم. برای همین باید ویژگی‌های این گجت‌ها و فن‌آوری‌های منحصربه‌فرد هر یک را بشناسیم. در این نوبت قصد داریم تا با گلکسی S10e سامسونگ بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی

گلکسی S10e

ترکیب فلز و شیشه ظاهری جذاب و چشم‌گیر را برای محصول کره‌ای به ارمغان آورده و آن را در کلاس دیوایس‌های لاکچری قرار می‌دهد. در قاب جلو شاهد یک حفره در گوشه سمت راست هستیم که ظاهری مدرن را برای گلکسی S10e رقم زده. به‌لطف این طراحی، حاشیه‌های اطراف صفحه کاهش یافته و تولیدکننده توانسته نمایشگری بزرگ را در قابی کوچک‌ قرار دهد. برای همین اسمارت فون به‌راحتی در مکان‌های کوچک مثل جیب قرار می‌گیرد. در قاب پشتی هم ماژول دوربین دوگانه در کنار فلاش ال‌ای‌دی قرار گرفته و به‌همراه لوگوی سامسونگ گلکسی S10e را زیباتر کرده‌اند. گفتنی‌ست این مدل در برابر آب شیرین و گردوغبار مقاوم است و به‌همین دلیل حتی در زیر باران نیز قادر به استفاده از دهمین گلکسی هستید. ناگفته نماند نسبت تصویر ۱۹:۹ خوش‌دستی گوشی را افزایش داده.

دیسپلی ۵.۸ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس یکی از دلایل اصلی خرید گلکسی S10e به‌حساب می‌آید. در این صورت کار با اپلیکیشن‌ها راحت‌تر خواهد شد و به‌لطف کیفیت پنل قادر به دیدن جزئیات تصاویر خواهید بود. در ضمن تکنولوژی داینامیک آمولد هم فراهم آمده تا روشنایی صفحه بیش‌تر شود و رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌آمیزی نشان داده شوند. به این ترتیب تماشای فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد شد. استاندارد HDR10 پلاس هم به‌چشم می‌خورد و کیفیت صفحه‌نمایش گلکسی S10e را یک پله بالاتر از رقبا قرار می‌دهد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

گلکسی S10e

برای این‌که قادر به نصب و اجرای تمامی اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی باشید، سامسونگ از پردازنده توان‌مند اگزینوس ۹۸۲۰ بهره برده که با معماری ۸ نانومتری طراحی شده. به این ترتیب مصرف بسیار کمی از منابع سیستم خواهد داشت و عمر باتری گلکسی S10e افزایش می‌یابد. این چیپست به شما این امکان را می‌دهد تا به تجربه بازی‌های محبوب اندرویدی بپردازید و گفتنی‌ست حتی کارهای حرفه‌ای بدون لگ و کندی انجام می‌گیرد. با این همه نباید از مقدار حافظه غافل شد. سازنده گلکسی S10e را در دو مدل به بازار عرضه نموده که در ورژن گران‌تر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۸ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود. در نتیجه کم‌تر مواقعی با کمبود حافظه روبه‌رو خواهید شد. در صورت کمبود فضای ذخیره‌سازی نیز قادرید از میکرو اس‌دی تا ۵۱۲ گیگابایت سود بجویید.

در کنار سخت‌افزاری توان‌مند، نرم‌افزاری بهینه هم نقش اساسی را در یک موبایل هوشمند ایفا می‌کند. سامسونگ از رابط کاربری One UI در گلکسی S10e بهره گرفته که نگارش نهم اندروید را همراهی می‌نماید. همین موضوع عملکرد بی‌نقص اسمارت فون را رقم زده. پس اگر به‌دنبال یک گوشی توان‌مند هستید، گلکسی S10e را از یاد نبرید.

دوربین‌ها

گلکسی S10e

شرکت سازنده در قاب پشتی گلکسی S10e از سنسورهای ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی سود گرفته که عکس‌هایی مملواز جزئیات ثبت می‌کنند. گفتنی‌ست یکی از این دوربین‌ها به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر مجهز شده و از این رو در حین حرکت نیز تصاویری بی‌نقص خواهید گرفت. همچنین سامسونگ تکنولوژی پیکسل‌های دوگانه هم تدارک دیده تا عمل فوکوس سریع‌تر انجام شود و لحظات ناب را از دست ندهید. دیافراگم متغیر یکی از سنسورها عکس‌هایی جذاب و پرنور را به ارمغان می‌آورد و گلکسی S10e را به گزینه‌ای عالی برای عکاسان تبدیل می‌نماید. فلاش ال‌ای‌دی هم به‌چشم می‌خورد و عکس‌برداری در هنگام شب و شرایط تاریک را ممکن می‌کند. خوش‌بختانه امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4K نیز در اختیارتان قرار گرفته.

دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی مجهز به فن‌آوری پیکسل‌های دوگانه دلیلی برای خرید گلکسی S10e به‌شمار می‌آید. این سنسور از دریچه دیافراگم نسبتا بازی بهره می‌برد و تصاویری روشن و با سطح جزئیات بالا ثبت خواهد کرد. اگر از طرفداران تماس تصویری و استوری هستید، در نتیجه حتما گلکسی S10e را مدنظر داشته باشید. تولیدکننده امکان ضبط ویدیو با رزولوشن 4K را فراهم کرده تا کلیپ‌های باکیفیتی ضبط نمایید.

باتری و سایر قابلیت‌ها

گلکسی S10e

با توجه به پردازنده ۸ نانومتری، صفحه‌نمایش داینامیک آمولد و نرم‌افزار بهینه مطمئن باشید باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری گلکسی S10e طول عمر بالایی خواهد داشت. به‌طور کلی گجت کره‌ای با استفاده ترکیبی تا ساعت‌ها دوام می‌آورد. تکنولوژی شارژ سریع نیز در نظر گرفته شده تا وقت‌تان تلف نشود و در مدت زمان کمی باتری گلکسی S10e فول‌شارژ گردد. تکنولوژی‌های شارژ وایرلس و شارژ بی‌سیم معکوس از دیگر قابلیت‌های کارآمد این دیوایس به‌شمار می‌آیند.

حس‌گر اثر انگشت هم برای افزایش سطح امنیت اسمارت فون تدارک دیده شده تا فقط خودتان قادر به آنلاک کردن موبایل باشید. عاشق موسیقی هستید؟ در نتیجه حتما گلکسی S10e را در سبد خریدتان بگنجانید. تولیدکننده از بلندگوهای خوش‌صدایی در محصول خود بهره گرفته تا موزیک‌ها با شفافیت بالا و میزان باس مطلوب پلی شوند.

نوشته چرا گلکسی S10e سامسونگ را بخریم اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.