چطور اپلیکیشن های آیفون و آیپد را بروز رسانی کنیم

برای این که بخواهید موفق به بروز رسانی اپلیکیشن آیفون یا آی پد خود شوید، کار سختی در پیش ندارید. اما درست از زمانی که  هنگامی که iOS 13 و iPadOS 13  روی کار آمده اند کمی مساله را پیچیده تر کرده اند.

زمانی که “App Updates در گوشی شما فعال باشد، ایفون و ای پد به طور مرتب و اتوماتیک این اپلیکیشن های گوشی و تبلت تان را آپدیت می کنند. برای فعال کردن این گزینه باید به مسیر Settings > iTunes & App Stores بروید.

 

بروز رسانی اپلیکیشن ها در iOS 13, iPadOS 13 و بالاتر

بروز رسانی اپلیکیشن ها از همین هفته های اخیر، که iOS 13, iPadOS 13  روی کار آمده کمی مساله دار شده که البته فعلا با ورژن های بعدی نیز این مساله وجود خواهد داشت. اگر روی این سیستم عامل ها کار می کنید شیوه تغییر وضعیت و آپدیت اپلیکیشن ها به صورت زیر خواهد بود:

App Store را ابتدا باز کنید

اگر نمی توانید روی گوشی این آیکون را پیدا کنید. می توانید به راحتی با کمک جستجو، از طریق سوایپ کردن به پایین ( از بالا به پایین روی نمایشگر انگشت خود را بکشید تا بخش سرچ نمایان شود )

بروز رسانی اپلیکیشن ها در iOS 13, iPadOS 13 و بالاتر
کلیک بر اپ استور برای ورود به مرحله بروز رسانی اپلکییشن آیفون و آی پد

بعد ، روی تصویر حساب خود که در گوشه بالا سمت راست صفحه نمایش قرار دارد ضربه بزنید.

بروز رسانی اپلیکیشن ها در iOS 13, iPadOS 13 و بالاتر

در زیر قسمت اطلاعات اکانت شما، می توانید لیستی از اپلیکیشن های بروز شده را مشاهده کنید. اگر در این قسمت چیزی مشاهده نمی کنید احتمالا باید در بخش Upcoming automatic update اپلیکیشن هایی که قرار است به زودی اپدیت شوند را مشاهده کنید.

اگر می خواهید همه اپلیکیشن ها را با هم آپدیت کنید کافی است دکمه Update all را بزنید. در غیر اینصورت برای هر کدام از این اپ ها یک گزینه Update وجود دارد.

بروز رسانی اپلیکیشن ها در iOS 13, iPadOS 13 و بالاتر

بدین ترتیب می توانید اپلیکیشن ها را آپدیت کنید

 

آپدیت اپلیکیشن های اپل در  iOS 12 و پایین تر

اگر شما از iOS 12 یا ورژن های پایینتر استفاده می کنید می توانید از شیوه ای آسان و مشابه آن چه در بالا گفته شد استفاده کنید. برای این منظور وارد اپ استور شوید.

دکمه Updates را می توانید در بخش پایینی صفحه تان مشاهده کنید.

بروز رسانی اپلیکیشن ها در iOS 13, iPadOS 13 و بالاتر

اکنون همه برنامه های اخیراً به روز شده خود را با به روزرسانی های موجود ( قابل بروز رسانی ) در نزدیکی بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. برای نصب همه به روزرسانی های موجود ، “به روزرسانی همه” یا Update all را انتخاب کنید یا بر روی دکمه “Update” در کنار هر برنامه ضربه بزنید تا فقط موارد خاصی را نصب کنید.

آپدیت اپلیکیشن ایفون
بروز رسانی اپلکییشن آیفون برای ورژن های قدیمی تر آیفون و iOS

بدین ترتیب می توانید در ورژن های مختلف اپلیکیشن های خود را بروز رسانی کنید.

به طور کلی ورود به مارکت های اپلیکیشن ها، به شما این امکان را می دهند که بتوانید اپلیکیشن خود را بروز رسانی کنید.

منبع

نوشته چطور اپلیکیشن های آیفون و آیپد را بروز رسانی کنیم اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.