چه تعداد دستگاه در جهان به ویندوز ۱۰ مجهز شده است؟

مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که تعداد دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ به ۸۲۵ میلیون دستگاه در جهان رسیده است.
 
مایکروسافت به عنوان شرکت توسعه‌دهنده سیستم‌عامل ویندوز به تازگی اعلام کرده است که تعداد دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ در تازه‌ترین آمارهای منتشر شده به بیش از ۸۲۵ میلیون دستگاه رسیده است و این بدون شک خبر خوب و خوشایندی برای این غول تکنولوژی آمریکایی به شمار خواهد آمد.
 
ویندوز ۱۰ یکی از آن نسخه‌های به‌روزرسانی شده محبوب و پرطرفداری بود که خیلی زود توسط کاربران رایانه‌های ویندوزی مورد استقبال قرار گرفت و کاربران زیادی نیز در جهان به دانلود و نصب آن پرداختند. البته هنوز راه زیادی برای رسیدن به محبوبیت ویندوز ۷ در پیش دارد.
 
بر اساس گزارش وب سایت تک رادار، آمارهای ماه مارس سال جاری میلادی نشان می‌داد که تعداد دستگاه‌های فعال مبتنی بر ویندوز ۱۰ از مرز ۸۰۰ میلیون نیز عبور کرده است که در مقایسه با سپتامبر گذشته با یک رشد و افزایش قابل توجه به میزان ۷۰۰ میلیون دستگاه روبرو بوده است اما حالا مایکروسافت با انتشار گزارشی در ماه مه سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرده است که تعداد رایانه و دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰، ۸۲۵ میلیون دستگاه برآورد شده است.