چگونه تصاویر پس‌زمینه زیبا و منحصربه‌فرد را به آسانی از اینترنت پیدا کنیم؟!

xScreen-Shot چگونه تصاویر پس‌زمینه زیبا و منحصربه‌فرد را به آسانی از اینترنت پیدا کنیم؟!

تصاویر پس‌زمینه پیش فرضی که در کامپیوتر، تلفن و یا تبلت‌تان وجود دارند (این تصاویر یا در ابتدا نصب شده‌اند یا ممکن است فروشنده‌ای که از آن خرید کرده‌اید، آنها را در حافظه دستگاه شما قرار داده باشد)، لزوما خیلی بد نیستند؛ اما قطعا همه ما می‌خواهیم مطابق با علاقه خود تصویر پس‌زمینه را در گوشی یا وسایل دیگرمان تنظیم کنیم. ما در این مطلب سعی می‌کنیم بهترین روش‌های پیدا کردن تصاویر زمینه جذاب و متفاوت را توضیح دهیم.

جستجوی عکس توسط گوگل (Google Image)

شاید ساده‌ترین راه برای پیدا کردن تصاویر پس‌زمینه جالب که مطابق میل‌تان است، استفاده از Google Image  باشد. کافی است کلمه موردنظر خود را در گوگل تایپ کنید و به دنبال عکس‌های موردعلاقه خود باشید. اگر کلمه موردنظر خود را به انگلیسی تایپ می‌کنید، بهتر است در انتها عبارت “wallpaper” را قرار دهید؛ زیرا با انجام این عمل عکس‌هایی که برای شما نمایش داده می‌شوند، کیفیت‌های بالاتری خواهند داشت.

به‌هرحال امکان دارد شما بخواهید کیفیت تصاویر یافت شده را محدود کنید، مثلا ممکن است دستگاه شما مانیتور QHD یا 4k داشته باشد. هنگامی‌که با جستجوی گوگل برای عکس پس‌زمینه  کار می‌کنید، کیفیت  عکس‌های یافت شده عموما در ابعاد 1920 در 1080 خواهد بود. شما می‌توانید در هنگام جستجو، اختصاصی‌تر نیز عمل کنید و از کلمات کلیدی مثل 4K Wallpaper یا QHD Wallpaper استفاده کنید، اما قطعا شما با استفاده از “ابزار جستجوی پیشرفته گوگل”  نتایج بهتری را خواهید گرفت.

برای آنکه از این ابزار استفاده کنید، بعد از انجام جستجوی خود، بر روی گزینه Tools که در پایین قسمت کادر جستجو قرار دارد؛ کلیک کنید (در شکل نمایش داده شده است).

xScreen_Shot_2018-08-30_at_1_26_46_PM.jpg.pagespeed.gpjpjwpjwsjsrjrprwricpmd.ic_ چگونه تصاویر پس‌زمینه زیبا و منحصربه‌فرد را به آسانی از اینترنت پیدا کنیم؟!

در  صفحه فیلتر کننده‌ای که نمایش داده می‌شود؛ روی گزینه Size کلیک کرده و منوی Large than را انتخاب کنید؛  سپس می‌توانید  کیفیت دقیق‌تر و بهتری در نتایج جستجوی خود ببینید.

xScreen-Shot-2018-08-30-at-11.07.14-AM.jpg.pagespeed.gpjpjwpjwsjsrjrprwricpmd.ic_ چگونه تصاویر پس‌زمینه زیبا و منحصربه‌فرد را به آسانی از اینترنت پیدا کنیم؟!

همچنین می‌توانید گزینه Exactly را از منو Large Than انتخاب کنید و بر روی ابعاد پیکسل خاصی کلیک کنید تا فقط تصاویر باکیفیت و ابعاد انتخاب‌شده، نمایش داده شوند.

xScreen-Shot-2018-08-30-at-11.08.16-AM.jpg.pagespeed.gpjpjwpjwsjsrjrprwricpmd.ic_ چگونه تصاویر پس‌زمینه زیبا و منحصربه‌فرد را به آسانی از اینترنت پیدا کنیم؟!

در این قسمت ابزار  دیگری نیز وجود دارد که به‌وسیله آن می‌توانید نتایج مناسب خود را پیدا کنید. برای مثال، شما می‌توانید منوی color را انتخاب کنید، حال فیلتر تنظیم رنگ برای عکس، مانند سیاه‌ و سفید و یا هر رنگ خاص دیگری قابل تنظیم است.

x2018-09-03.png.pagespeed.gpjpjwpjwsjsrjrprwricpmd.ic_ چگونه تصاویر پس‌زمینه زیبا و منحصربه‌فرد را به آسانی از اینترنت پیدا کنیم؟!

برای مثال، ما در عکس زیر گزینه آبی را از منوی تنظیم رنگ انتخاب کرده‌ایم و  نتایج جستجویی را مشاهده می‌کنیم که بیشترین میزان رنگ آبی را دارند.

x2018-09-03-1.png.pagespeed.gpjpjwpjwsjsrjrprwricpmd.ic_ چگونه تصاویر پس‌زمینه زیبا و منحصربه‌فرد را به آسانی از اینترنت پیدا کنیم؟!

البته، زمانی که تصویر زمینه موردنظر خود را از جستجوی تصاویر گوگل پیدا کردید، می‌توانید آن تصویر را در کامپیوتر خود ذخیره کنید.گوگل اخیرا با حذف کردن گزینه “View Image” در مرورگر خود مشکل جدیدی را به وجود آورده است. البته شما می‌توانید گزینه “View Image”  را از طریق افزونه‌های گوگل کروم برگردانید، اما اگر از مرورگر کروم استفاده نمی‌کنید؛ می‌توانید به‌سادگی بر روی عکس انتخاب‌شده راست کلیک کنید و Save Image As یا موارد مشابه را بزنید (با توجه به سیستم‌عامل دستگاه‌تان ممکن است گزینه آن تغییر کند).

xScreen_Shot_2018-08-30_at_11_16_32_AM.jpg.pagespeed.gpjpjwpjwsjsrjrprwricpmd.ic_ چگونه تصاویر پس‌زمینه زیبا و منحصربه‌فرد را به آسانی از اینترنت پیدا کنیم؟!

منابع دیگر برای جستجوی تصاویر پس‌زمینه

xScreen-Shot-2018-08-30-at-1.15.04-PM.jpg.pagespeed.gpjpjwpjwsjsrjrprwricpmd.ic_ چگونه تصاویر پس‌زمینه زیبا و منحصربه‌فرد را به آسانی از اینترنت پیدا کنیم؟!

گذشته از جستجوی تصویر در موتور جستجوی گوگل، تعداد انگشت‌شماری از سایت‌ها نیز تصاویر زمینه خوبی قرار می‌دهند که شما می‌توانید برای پیدا کردن مواردی که دوست دارید؛ به آنها رجوع کنید.

سایت‌هایی مثل DeviantArt، Papers.co، InterfaceLift و Desktoppr تصاویر پس‌زمینه اختصاصی ارایه می‌دهند (یا حداقل تصاویر زمینه مناسبی را پیشنهاد می‌دهند) و اگر عکس‌های فانتزی خود را در جستجوی گوگل پیدا نکردید، به‌احتمال‌زیاد این سایت‌ها به شما در این زمینه کمک خواهند کرد. این سایت‌ها همچنین مکان‌هایی برای بسیاری هنرمندان که کار خود را مستقل انجام می‌دهند، هستند. بنابراین شما معمولا می‌توانید موارد خاص و هیجان‌انگیز هنری را پیدا کنید.

تصویر پس‌زمینه را خودتان بسازید!

x1photoshop.png.pagespeed.gpjpjwpjwsjsrjrprwricpmd.ic_ چگونه تصاویر پس‌زمینه زیبا و منحصربه‌فرد را به آسانی از اینترنت پیدا کنیم؟!

اگر شما نتوانستید عکس دلخواه‌تان را از منابع متعدد پیدا کنید؛ نگران دنبال کردن خلاقیت‌هایتان نباشید. اگر با فتوشاپ آشنایی دارید، می‌توانید عکس‌های متفاوت و زیبایی بگیرید و آنها را تغییر دهید یا آنکه در این برنامه یک تصویر را خودتان طراحی کنید.

نوشته چگونه تصاویر پس‌زمینه زیبا و منحصربه‌فرد را به آسانی از اینترنت پیدا کنیم؟! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.