چگونه تمام تصاویر حساب اینستاگرام خود را دانلود کنیم؟!

bkfpfwzm2vnc6b93xyjb چگونه تمام تصاویر حساب اینستاگرام خود را دانلود کنیم؟!

از هفته گذشته هر کاری در فیس‌بوک انجام دهید با دیگر شرکت‌ها مانند مایکروسافت و آمازون به اشتراک گذاشته خواهد شد.  به همین دلیل بسیاری از کاربران اقدام به حذف فیس‌بوک و دیگر اپلیکیشن‌های این شرکت از جمله اینستاگرام و واتساپ نموده‌اند. اگر اینستاگرام را حذف کنید بسیاری از عکس‌ها و تصاویری که در طی این چند سال در آن قرار داده‌اید نیز حذف خواهند شد.

9ceb4f38796b2351a735d060318d9285 چگونه تمام تصاویر حساب اینستاگرام خود را دانلود کنیم؟!

اکنون باید تصمیم بگیرید که آیا بی‌خیال همه آنها خواهید شد یا به دنبال راه‌حلی برای دانلود و نگهداری از آنها می‌گردید؟ به طور کلی ایده دانلود یک نسخه پشتیبان و نگهداری از تصاویر موجود در اکانت اینستاگرام فکر خوبی است حتی اگر قصد ترک این شبکه اجتماعی را نداشته باشید. پس اگر مصمم به گرفتن نسخه پشتیبان از داده‌های خود در اینستاگرام هستید، همراه ما باشید تا نحوه انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

برای شروع، برنامه اینستاگرام را از روی گوشی خود باز کنید. سپس بر روی دکمه پروفایل که در قسمت پایین سمت راست قرار گرفته است، کلیک نمایید. در این صفحه به سراغ آیکن منو (در قسمت بالای صفحه سمت راست به شکل سه خط بر روی هم) بروید. بر روی آن ضربه بزنید و برای انتخاب گزینه تنظیمات (Settings) به سمت پایین اسکرول کنید؛ تقریبا در انتهای لیست قرار دارد.

خب بعد از آن وارد بخش تنظیمات می‌شوید باز هم باید به سمت پایین اسکرول کنید. تقریبا در وسط‌های منو به گزینه Data download خواهید رسید. آن را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه Request download ضربه بزنید. البته دانلود بلافاصله آغاز نخواهد شد. هرگاه عکس‌هایتان برای دانلود آماده شود، شما از طرف اینستاگرام یک ایمیل دریافت خواهید کرد که در آن لینکی برای دانلود فایل‌هایتان قرار دارد. این فرایند ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد، پس عجله نکنید و منتظر ایمیل بمانید. زمانی که تصاویر خود را دانلود کردید اکنون می‌توانید با خیال راحت اقدام به حذف اکانت خود نمایید، بدون آنکه غم از دست دادن تصاویر خاطره‌انگیزتان شما را در برگرفته باشد!

نوشته چگونه تمام تصاویر حساب اینستاگرام خود را دانلود کنیم؟! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.