چگونه در پاورپوینت اشکال را با استفاده از Edit points تغییر دهیم؟

خوشبختانه در مایکروسافت پاورپوینت کنترل خوبی بر روی ویرایش اشکال درج‌شده در یک اسلاید وجود دارد. بدین ترتیب شما به راحتی می‌توانید در پاورپوینت اشکال را با هم ادغام و ترکیب نمایید و یا حتی به تغییر اشکال با استفاده از Edit points (نقاط ویرایش) بپردازید.

در ادامه این مطلب با آموزش نحوه تغییر اشکال با استفاده از Edit points در پاورپوینت با ما باشید.

تغییر اشکال

ابتدا پاورپوینت را باز کنید و به اسلاید موردنظر بروید. شکلی را که می‌خواهید تغییر دهید انتخاب نمایید. اگر هنوز شکلی را وارد پاورپوینت نکرده‌اید می‌توانید از Insert > Shapes > Select Shape به درج شکل در اسلاید اقدام کنید. در این مثال ما از یک مثلث متساوی‌الساقین استفاده کرده‌ایم.
تغییر اشکال با استفاده از Edit pointsپس از این که شکل خود را انتخاب و یا درج نمودید، در نوار بالایی پاورپوینت یک تب جدید به نام “Shape Format” ظاهر خواهد شد. بر روی این تب جدید کلیک نمایید.
تغییر اشکال با استفاده از Edit pointsاز این تب به گروه “Insert Shapes” بروید و سپس دکمه  “Edit Shape” را انتخاب کنید.

تغییر اشکال با استفاده از Edit pointsیک منو کشویی ظاهر خواهد شد. از این منو دستور “Edit Points” را انتخاب کنید.

تغییر اشکال با استفاده از Edit points

حالا برای تغییر شکل بر روی نقاط ویرایش سیاه رنگ که بر روی رئوس شکل ظاهر شده‌اند، کلیک نمایید و سپس آن‌ها را به سمت دلخواه بکشید.

تغییر اشکال با استفاده از Edit pointsپس از تغییر مکان نقاط ویرایش سیاه رنگ متوجه پدید آمدن ‌نقاط ویرایش سفیدی خواهید شد. از این نقاط ویرایش سفید برای تنظیم انحنای خطوطی که بین دو نقطه ویرایش سیاه وجود دارند، استفاده می‌شود.
تغییر اشکال با استفاده از Edit pointsبا استفاده از این نقاط ویرایش شما می‌توانید ساختار شکل خود را به‌کلی تغییر دهید. انجام این کار نسبتا ساده باعث پدید آمدن شکل‌های جالبی خواهد شد.

نوشته چگونه در پاورپوینت اشکال را با استفاده از Edit points تغییر دهیم؟ اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.