چگونه در پاورپوینت تصاویر را به صورت افقی بچرخانیم؟

افزودن تصاویر به ارایه‌های پاورپوینت علاوه بر جذابیت بصری، به ارتقای کیفیت انتقال مفاهیم به مخاطبین کمک زیادی می‌کند. به علاوه نرم‌افزار پاورپوینت نیز مجموعه ابزار‌های قدرتمندی برای مدیریت و پیکربندی تصاویر در اختیار کاربر قرار داده است. یکی از این گزینه‌ها چرخاندن افقی تصاویر (Flip Horizontal) است. به عبارت دیگر شما می‌توانید تصویر را به صورت آینه‌ای تغییر دهید و به نمایش درآورید. استفاده از این ابزار بسیار ساده است پس همراه ما این آموزش کوتاه را دنبال کنید.

چرخش افقی یک تصویر

فایل ارایه خود را با استفاده از پاپورپوینت باز کنید. به اسلاید مربوط به تصویر بروید. بر روی تصویری که باید بچرخانید یک بار کلیک کنید تا به وضعیت انتخاب دربیاید. سپس از منوی بالا به تب Format بروید. در بخش Arrange، روی گزینه Rotate کلیک کنید. در منوی آبشاری باز شده چندین آپشن مشاهده خواهید کرد اما شما تنها نیاز به گزینه Flip Horizontal دارید، بنابراین آن را انتخاب نمایید.

پاورپوینتپاورپوینتپاورپوینت

اگر اکنون بار دیگر تصویر را نگاه کنید، خواهید دید که جهت نمایش تصویر به صورت افقی تغییر یافته است. برای درک بهتر این موضع مثال زیر را ببینید. شما از این قابلیت در مواقعی که جهت نگاه و دید تصویر مناسب نیست و زاویه دلخواه را ندارد، می‌توانید کمک بگیرید. به علاوه می‌توانید یک کپی از تصویر ایجاد کرده و با قرار دادن آن روبه‌رو تصویر دیگر حالت قرینه را در اسلاید خود ایجاد نمایید.

پاورپوینت

در تصویر بالا حالت عادی فرد را مشاهده می‌کنید و در تصویر پایین همان عکس بعد از چرخانده شدن با استفاده از ابزار Flip Horizontal

نوشته چگونه در پاورپوینت تصاویر را به صورت افقی بچرخانیم؟ اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.