کابل شارژ مک بوک جدید اپل مشکلاتی دارد!

 کابل شارژ مک بوک جدید اپل با برخی مشکلات و خرابی در طراحی مواجه است.

کابل شارژ مک بوک جدید اپل با برخی مشکلات و خرابی در طراحی مواجه است.

اگر شما یکی از لپ تاپ های مک بوک نازک و سبک وزن جدید اپل را در اختیار دارید، سالم بودن کابل شارژ مک بوک خود را بررسی کنید.

اپل می گوید که تعدادی از کابل شارژ مک بوک جدیدش، ممکن است به علت یک مسئله ی طراحی خراب باشند.

این شرکت در یک صفحه وب راه اندازی شده برای رسیدگی به این موضوع بیان کرد که: “در نتیجه ی این خرابی، ممکن است مک بوک شما شارژ نشود و یا هنگامی که آن را به یک آداپتور برق با یک کابل آسیب دیده متصل می کنید، فقط متناوب شارژ شود.”

با توجه به گفته ی اپل، کابل های آسیب دیده با مک بوک هایی که در ماه ژوئن سال گذشته، خریداری شده اند همراه بوده است. ما اولین بار کلمه ی کابل های معیوب را در سایت اخبار اپل در ۹to5 Mac دیدیم. اپل به جای کابل های آسیب دیده بدون هیچ هزینه ای یک جایگزین ارائه می دهد و همچنین برای کمک به شما در پیدا کردن جایگزین USB-C راهنمایی هایی دارد.

یافتن اینکه آیا کابل شما آسیب دیده است خیلی آسان است.

یافتن اینکه آیا کابل شما آسیب دیده است خیلی آسان است.

اپل سال گذشته کابل شارژ USB-C را در مک بوک معرفی کرد و تا کنون، این تنها محصول اپل است که از این تکنولوژی  استفاده می کند. اما بر خلاف دیگر لپ تاپ هایی که اپل منتشر کرده  که از کابل شارژ اختصاصی استفاده می کنند، USB-C یک کابل استاندارد است که توسط بسیاری از شرکت ها بکار گرفته می شود. کروم بوک پیکسل گوگل و همچنین برخی از گوشی های اندرویدی مانند نکسوس ۵ ایکس، نکسوس ۶ پی و وان پلاس ۲ از این نوع تکنولوژی استفاده می کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته کابل شارژ مک بوک جدید اپل مشکلاتی دارد! اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.