کاظم دهقان به جای محسن قادری مدیرعامل شاپرک شد

محسن قادری پس از ۶ سال فعالیت در شاپرک به عنوان مدیرعامل این شرکت جای خود را به سید کاظم دهقان داد.
 
 امروز( ۷ خرداد ماه) هیات مدیره شرکت شاپرک با استعفای محسن قادری موافقت و سید کاظم دهقان را نیز به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب کرد.
 
قادری که پس از سامان قطبی دومین مدیرعامل شاپرک به شمار می‌آید توانست در دوره فعالیتش شرکت جوان شاپرک را به یکی از شرکت‌های موثر در زمینه پرداخت کارتی تبدیل کند.
 
 
قادری به مدت ۶ سال مدیرعامل شاپرک بود
 
قادری پیش از اینکه به عنوان مدیرعامل شبکه الکترونیک پرداخت کارتی انتخاب شود سال‌ها در شرکت خدمات انفورماتیک در سمت‌های مختلف معاونت فعالیت می‌کرد و از وی همیشه به عنوان یکی از معماران اصلی شتاب نام برده می‌شود. یکی از نقاط قوت کارنامه قادری در این دوره از فعالیت امضای تفاهمنامه با پرداختیاران است بخشی که با اضافه شدن به شبکه پرداخت کشور توانستند این بخش را تا حدودی متحول کنند.
 
کاظم دهقان که هم‌اکنون به عنوان سومین مدیرعامل شاپرک انتخاب شده است پیش از این روی صندلی مدیرعاملی شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش نشسته بود. او در دوره فعالیتش در این شرکت موفق شد تا سامانه صیاد را برای بانک مرکزی اجرا کند سامانه صیاد به منظور یکپارچه‌سازی فرآیند صدور دسته چک‌های بانکی، به سفارش بانک مرکزی ایران پیاده‌سازی شده است.
 
دهقان پیش از آن نیز عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان بود.