کالاهای حجیم دیگر توسط پست جابجا نمی‌شود

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: در راستای افزایش سطح کیفی خدمات رسانی، کالاها و اجسام حجیم و سنگین دیگر توسط پست جابجا نمی‌شود.
 
بهزاد اقبال‌خواه اظهار کرد: با توجه به اینکه جابجایی کالاهای حجیم، موجب آسیب دیدگی به سایر بسته‌ها و همچنین فرسودگی و استهلاک سرمایه‌های شبکه می‌شود؛ حذف جابجایی کالاهای بالای ۳۰ کیلوگرم در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت شناسایی نیازهای مشتریان، گفت: امسال پست با اجرا کردن طرح تحول و اتخاذ رویکرد پلتفرمی (سکوی ارائه خدمات سایر بخش‌ها)، افزایش شمار سرویس‌ها و خدمات جدید را با جدیت دنبال می‌کند.
 
سرپرست معاونت فنی و بازرگانی با اشاره به این‌که به دنبال آن هستیم تا سرویس‌های جدیدی را معرفی کنیم، افزود: در راه اندازی این خدمات، مشارکت با سایر بخش‌ها از جمله کسب و کارهای نوپا در اولویت قرار دارد.
 
اقبال‌خواه تصریح کرد: در حوزه GNAF و ارائه کد پستی ۱۰ رقمی، ۳۲ خدمت جدید پیش بینی شده است که پس از به ثمر رسیدن نخستین تجربه همکاری پست با شرکت استارت‌آپی الوپیک، رونمایی و وارد مراحل اجرایی می‌شود.
 
بنا بر اعلام شرکت پست، وی تقویت ارائه خدمات باجه‌ای به کمک توسعه خدمات نیابتی را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در چارچوب طرح تحول، خدمات نیابتی با همکاری سازمان، شرکت و دستگاه متقاضی با استفاده از بسترهای موجود ارائه می‌شود.
 
این عضو هیئت مدیره پست افزود: به عنوان مثال همکاری با دانشگاه برای ارائه خدمت ارسال مدارک تحصیلی توسط پست، در بستر نرم افزارهای موجود خود دانشگاه‌ها، گزینه‌ای جدید برای دریافت این خدمت ایجاد می‌شود.