کدامیک را بخریم: گلکسی A7 2018 یا آنر ۸X؟

گلکسی A7 2018

بی‌تردید سامسونگ و هوآوی از برترین تولیدکنندگان حوزه موبایل‌های هوشمند شمرده می‌شوند. این برندهای پرآوازه هر ساله محصولات زیادی را به بازار عرضه می‌کنند که هر کدام از آن‌ها به قابلیت‌های منحصربه‌فردی مجهز است. همین موضوع انتخاب را برای کاربران دشوارتر نموده. از این رو باید به مقایسه مدل‌ها بپردازیم تا با ویژگی‌های هر یک و نقاط قوت و ضعف آن‌ها آشنا شویم. در این نوبت قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم که آیا گلکسی A7 2018 بخریم یا آنر 8X؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی

گلکسی A7 2018

آنر برای محصول خود از یک طراحی مدرن سود جسته که حاشیه‌های بسیار باریکی را برای آنر 8X به ارمغان آورده. از طرفی نمایشگر گلکسی A7 2018 تنها 74 درصد از قاب جلوی این اسمارت فون را به خود اختصاص داده که در برابر رقیب چینی حرفی برای گفتن ندارد. پس اگر به دیزاین مدرن اهمیت زیادی می‌دهید، حتما آنر 8X را خریداری نمایید. آنر در دیوایس خود از بدنه‌ای خاص بهره گرفته که نور را به‌صورت خط‌هایی موازی و متقاطع منعکس می‌کند. از طرفی سامسونگ طراحی ساده را ترجیح داده و به این ترتیب اگر جزء طرفداران این نوع دیزاین هستید، به فکر خرید گلکسی A7 2018 باشید. ناگفته نماند فریم آلومینیومی آنر 8X به نقطه قوتی برای این گوشی تبدیل شده و از این رو مقاومت و جذابیت آن افزایش یافته.

گلکسی A7 2018

اما گلکسی A7 2018 در زمینه نمایشگر دست بالا را دارد. محصول کره‌ای با یک پنل 6 اینچی به بازار عرضه شده که از تکنولوژی سوپر آمولد سود می‌جوید. در این صورت رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌آمیزی نشان داده می‌شوند و همچنین روشنایی صفحه‌نمایش افزایش یافته. پس حتی در زیر نور خورشید هم قادر به کار کردن با گلکسی A7 2018 هستید. مثل آنر 8X رزولوشن فول اچ‌دی پلاس هم در نظر گرفته شده تا جزئیات زیادی در تصاویر ببینید. گفتنی‌ست اسمارت فون آنر به نمایشگری 6.5 اینچی و IPS مجهز شده است. در نتیجه باید انتخاب کنید، صفحه‌نمایش آمولد و خیره‌کننده یا یک دیسپلی غول‌پیکر؟ البته به یاد داشته باشید پنل بزرگ‌تر به معنای گوشی سنگین‌تر است.

دوربین‌

گلکسی A7 2018

سامسونگ برای گلکسی A7 2018 از ماژول دوربین سه‌گانه بهره گرفته که عکس‌هایی حرفه‌ای و مملواز جزئیات می‌گیرد. سنسورهای 24، 8 و 5 مگاپیکسلی تصاویری چشم‌گیر و جذاب ثبت می‌کنند که حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌نماید. قابلیت سوپر اسلوموشن نقطه عطفی برای گلکسی A7 2018 به‌شمار می‌آید که آن را به گزینه‌ای عالی در این رنج قیمتی تبدیل کرده. در طرف دیگر، آنر 8X با دو دوربین 20 و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته که مثل محصول کره‌ای پرتره‌های خوبی می‌گیرد و عکس‌هایی با جزئیات فراوان ثبت می‌کند. با این همه، اگر عاشق عکاسی هستید، حتما گلکسی A7 2018 را مدنظر داشته باشید.

گلکسی A7 2018

دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی نیز به نقطه قوتی برای گجت سامسونگ مبدل شده و با این سنسور می‌توانید سلفی‌های زیبایی ثبت کنید و لایک‌های بیش‌تری در شبکه‌های اجتماعی دریافت نمایید. آنر 8X به یک دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز گشته که عکس‌های شارپی می‌گیرد و طیف وسیعی از کاربران را راضی می‌کند. هر دو سنسور نیز واید بوده و از این رو قادر به ثبت سلفی‌های دسته‌جمعی خواهید بود.

سخت‌افزار

گلکسی A7 2018

در حقیقت هم گلکسی A7 2018 و هم آنر 8X به‌راحتی می‌توانند اپلیکیشن‌های سبک و نیمه‌سنگین را اجرا نماید. با کمک آن‌ها قادرید بدون نقص به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. با این حال، چیپست کایرین 710 نسبت به اگزینوس 7885 مصرف کم‌تری دارد و به این ترتیب مدت زمان بیش‌تری می‌توانید با آنر 8X کار کنید. محصول سامسونگ و آنر در ورژن‌های مختلفی عرضه شده‌اند که در گران‌قیمت‌ترین آن‌ها 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در کنار 6 گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود.

گلکسی A7 2018

این مقدار از حافظه نیاز هر کاربری را برطرف می‌کند و قادرید محتواهای بسیاری را در گوشی خود ذخیره نمایید. در ضمن می‌توانید چند اپ و گیم را به‌طور همزمان اجرا کنید. گفتنی‌ست هر دو گوشی از درگاه میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کنند. اما اگر می‌خواهید فیلم‌ها و بازی‌های بیش‌تری را در موبایل خود دانلود و سیو نمایید، بهتر است اقدام به خرید گلکسی A7 2018 کنید. چراکه به‌لطف مدل سامسونگ می‌توانید از میکرو اس‌دی تا 1 ترابایت بهره ببرید.

سایر قابلیت‌ها

گلکسی A7 2018

هر دو گوشی از حس‌گر اثر انگشت بهره می‌برند تا امنیت دیوایس افزایش یابد. آنر 8X از یک باتری 3700 میلی‌آمپر سود می‌گیرد که نسبت به باتری 3300 میلی‌آمپری گلکسی A7 2018 طول عمر بیش‌تری خواهد داشت. همچنین شاهد فن‌آوری شارژ سریع در محصول چینی هستیم تا این باتری غول‌آسا در مدت زمان کمی فول‌شارژ گردد. اسپیکر مجهز به تکنولوژی دالبی اتموس یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی گلکسی A7 2018 شمرده می‌شود که تجربه‌ای لذت‌بخش از شنیدن موسیقی را ارائه می‌دهد. به این ترتیب اگر جزء خوره‌های موزیک هستید، در نتیجه هندست سامسونگ را بخرید.

گلکسی A7 2018

گلکسی A7 2018 و آنر 8X تقریبا با یک برچسب قیمتی به بازار عرضه شده‌اند و برای همین باید به نیاز و سلیقه خود مراجعه نمایید. نمایشگری خیره‌کننده می‌خواهید؟ به‌دنبال یک گوشی برای پخش موسیقی هستید؟ قصد خرید یک اسمارت فون با دوربین‌هایی حرفه‌ای را دارید؟ پس حتما گلکسی A7 2018 را در سبد خریدتان قرار دهید. اما اگر به گجت‌های بزرگ و با باتری‌های غول‌پیکر علاقه‌مندید و می‌خواهید یک هندست مدرن و پرزرق و برق بخرید، آنر 8X را فراموش نکنید. 

نوشته کدامیک را بخریم: گلکسی A7 2018 یا آنر 8X؟ اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.