کدام‌یک از گوشی‌های سامسونگ آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند؟!

آپدیت‌های سامسونگ

شاید سامسونگ همچون سایر کمپانی‌های سازنده تلفن، مثل گوگل پیکسل، وان پلاس یا نوکیا در ارایه آپدیت‌های نرم‌افزاری برای اسمارتفون‌های خود، عالی عمل نکرده باشد، اما نباید کره‌ای‌ها را در این زمینه ضعیف بدانیم.

سامسونگ در زمینه انتشار آپدیت‌های نرم‌افزاری، بد عمل نکرده است.

سامسونگ شرکتی نیست که جدیدترین نسخه اندروید را در بازه زمانی کم‌تر از شش ماه پس از عرضه رسمی سیستم‌عامل اندروید برای کاربران خود منتشر کند. حتی پس از گذشت شش ماه نیز روند انتشار آپدیت‌ها در برخی از موارد به دلایلی مختلف مانند تعبیه رابط کاربری One UI با تاخیر نسبتا زیادی روبه‌رو می‌شود.

البته، کاربران حرفه‌ای سامسونگ از این موضوعات آگاه هستند و نیازی به گفتن ما وجود ندارد. از سایر دلایل تاخیر در ارایه آپدیت‌های نرم‌افزاری برای تلفن‌های سامسونگ می‌توان به مدل‌های مختلف تلفن‌ها در بازارهای مختلف، صدها اپراتور‌ بزرگ مخابراتی در سراسر جهان و آزمایش‌های مختلف برروی تلفن‌هایی که بروزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند، اشاره کرد.

اکثر آپدیت‌های نرم‌افزاری سامسونگ برای تلفن‌های این شرکت در اواخر فصل تابستان برای کاربران نهایی منتشر می‌شوند، اما برخی از مدل‌های خانواده گلکسی تا فصل بهار نیز در صف انتظار بروزرسانی‌های سامسونگ قرار می‌گیرند.

خوشبختانه، شرکت گوگل نیز با جداسازی اجزای هسته سیستم‌عامل اندروید از رابط کاربری آن، روند انتشار آپدیت اندروید را در سال 2019 آسان کرده است. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که هرچه سریع‌تر آپدیت اندروید 10 برای پرچمداران سری نوت و اس منتشر خواهد شد. اپراتور‌ بزرگ T-Mobile و سایر اپراتورهای مخابراتی آمریکا نیز سخت در حال کار برروی این موضوع هستند تا آپدیت‌های سامسونگ را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

در آخر نیز وب‌سایت AndroidPure با انتشار یک لیست کامل از عرضه آپدیت اندروید 10 برای تلفن‌های سامسونگ، رسانه‌ها را از این موضوع آگاه کرد.

نوشته کدام‌یک از گوشی‌های سامسونگ آپدیت اندروید 10 را دریافت می‌کنند؟! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.