کسب امتیاز بسیار خوب دوبین هواوی آنر ۲۰ پرو در وب‌سایت DxOMark

آنر 20 پرو

ساعاتی پیش پرچمدار سری آنر، یعنی هواوی آنر 20 توسط این شرکت معرفی شد. دوربین اسمارتفون جدید برند آنر ساخت Leica نیست، اما بررسی‌های DxOMark نشان می‌دهد که این دوربین یکی از بهترین‌ دوربین‌هاست. نتایج بررسی‌های این وب‌سایت، دوربین هواوی آنر 20 پرو را با دوربین وان پلاس 7 پرو، در یک رتبه قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که دوربین دو تلفن هواوی پی 30 پرو و گلکسی اس 10 5G در رتبه‌های اول و دوم DxOMark قرار گرفته‌اند.

این گوشی، موفق به کسب امتیاز 117 برای ثبت عکس و 97 برای ضبط فیلم شده است. بررسی‌های انجام‌شده برروی دوربین دستگاه، محدوده دینامیکی و میزان سایه‌روشن لنز دوربین پرچمدار آنر را یکی از ویژگی‌های مثبت دوربین دستگاه معرفی می‌کنند. هنوز جزییات دقیقی از قابلیت‌های خاص این دوربین ارایه نشده است.

امتیاز ثبت فیلم این دوربین نیز همانند گلکسی اس 10 5G و پی 30 پرو، 97 بوده و ترکیب فناوری OIS و EIS موجب پایداری بهتر تصاویر و باعث ایجاد یک تصویر ثابت و باکیفیت شده است. هم‌چنین، رنگ‌ها به طور یکسانی در محیط‌های پرنور و کم‌نور مشاهده می‌شوند.

فوکوس خودکار دوربین هواوی آنر 20 پرو در هردو حالت فیلمبرداری و عکسبرداری مورد تحسین قرار گرفته است. با وجود این‌که دوربین مذکور فاقد لنز تشخیص عمق است (برخلاف آنر 20)، اما نمی‌توان عملکرد عالی آن را در ثبت تصاویر و افکت‌های مات نادیده گرفت.

نوشته کسب امتیاز بسیار خوب دوبین هواوی آنر 20 پرو در وب‌سایت DxOMark اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.