کسب امتیاز ۱۵۶ هزار توسط HTC 10 در آنتوتو بنچمارک

کسب امتیاز 156 هزار توسط HTC 10 در آنتوتو بنچمارک

طبق اعلام اچ تی سی، پرچمدار جدید این شرکت در تاریخ ۱۲ آوریل معرفی خواهد شد. با توجه به زمان ۲ هفته ای که تا برگزاری مراسم اچ تی سی باقی مانده است انتظار می رود تا اخبار و شایعات زیادی در مورد این گوشی منتشر شود. در همین راستا خبری به گوشی می رسد و حکایت از این دارد که گوشی HTC 10 در آنتوتو بنچمارک حضور یافته و توانسته امتیاز بسیار خوبی را از خود به جای بگذارد.
همان گونه که در تصویر می بینید گوشی HTC 10 توانسته در بنچمارک آنتوتو امتیاز فوق العاده ی ۱۵۶.۰۹۱ را به جای بگذارد. این تصویر توسط فردی در تایوان منتشر شده و طراحی گوشی نیز با ظاهر رندرهایی که پیشتر از این گوشی فاش شده بود مطابقت دارد.
شرکت اچ تی سی در مدت اخیر تبلیغ های بسیار زیادی را پیرامون این گوشی انجام داده بود و اعلام کرده بود که تلاش بسیار زیادی برای ساخت این گوشی انجام شده است. با توجه به امتیاز کسب شده، به نظر می رسد که این همه تبلیغ و سر و صدای اچ تی سی برای پرچمدار جدیدش بی دلیل نبوده باشد و این بار شرکت بتواند اشتباهات گذشته ی خود را جبران کند. در این بنچمارک HTC 10 موفق شده پرچمداران شرکت های بزرگ دنیای موبایل نظیر گلکسی اس ۷، آیفون ۶ اس را پشت سر بگذارد.
انتظار می رود که پرچمدرا جدید اچ تی سی صفحه نمایش ۵.۱ اینچی به همراه رزولوشن کواد اچ دی داشته باشد. همچنین اچ تی سی ادعا کرده بود که این گوشی بهترین دوربین های اصلی و جلوی جهان را دارا خواهد بود. به نظر می رسد که قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۰ و پردازنده ی ۴ هسته ای تامین شود. ۴ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو از دیگر ویژگی های این گوشی هستند. اچ تی سی همچنین اعلام کرده است HTC 10 از اسپیکر صوتی Boom بهره خواهد برد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

نوشته کسب امتیاز ۱۵۶ هزار توسط HTC 10 در آنتوتو بنچمارک اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.