کسب رتبه سیمین دو ستاره توسط آسیاتک

مرکز رتبه‌بندی اتاق بازرگانی ایران گواهینامه رتبه سیمین دو ستاره را به شرکت انتقال داده‌های آسیاتک اهدا کرد.
پس از اعلام نتایج مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران در سال ۱۳۹۵، این شرکت در میان بیش از ۱۳۰۰ سازمان حاضر در این ارزیابی توانست رتبه سیمین دو ستاره را کسب کند.
 
آسیاتک به عنوان مطلوب‌ترین ارائه دهنده خدمات ارتباطی اینترنت سریع (ADSL) با کسب ۷۱.۹۴ از حداکثر ۱۰۰ امتیاز ممکن، موفق به پیشی گرفتن از کلیه شرکت‌های صنعت IT در کشور و دریافت گواهینامه رتبه سیمین دو ستاره در رتبه‌بندی اتاق بازرگانی ایران شد.
 
رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران  هر سال پس از بررسی و ارزیابی بیش از هزار شرکت و سازمان فعال درکشور اعلام می‌شود. رویکرد ارزیابی این رتبه بندی در سه محور خود اظهاری، ارزیابی بر مبنای صحه‌گذاری اطلاعات اظهار شده و تجزیه و تحلیل آنها، ارزیابی نتایج بر مبنای روندها به همراه  مقایسه با میانگین‌ها و بهترین‌ها و اهداف توسعه‌ای است.
 
توجه ویژه به نگاه سیستمی، همسویی با نظام‌ها و مدل‌های بین‌المللی رتبه‌بندی، ایجاد تعهد به جاری سازی مقررات و قوانین، تسهیل نیل به اهداف توسعه ای و افق ۱۴۰۴ از اصول بنیادین در طراحی نظام‌های رتبه‌بندی اتاق بازرگانی ایران است.
 
چندی پیش شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در مراسم روز جهانی کیفیت (۱۸ آبان ماه) نیز موفق به دریافت گواهی چهارستاره از سوی معاونت اجرایی رئیس جمهور شد.