کمپین امنیتی یک تولیدکننده مودم آغاز شد

حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی از جمله چالش‌های کنونی به حساب می‌آید که شاید قاعده و قانون مشخصی برای آن وضع نشده باشد اما فعالان عرصه ICT درصدد ساختار بخشی به این بخش با اقداماتی نظیر کمپین‌های فرهنگ سازی هستند.
 
یکی از شرکت‌های تولید کننده تجهیزات ارتباطی به تازگی در راستای فرهنگ‌سازی استفاده از ابزارهای امنیتی هنگام برقراری ارتباط با شبکه جهانی وب، پکیج ضد ویروس اوریجینال هدیه می‌دهد.
 
این طرح روی فروش مودم‌های TD-W8960N یا TD-W8950N تی‌پی لینک انجام می‌شود و لایسنسی یک ساله از آنتی ویروس کسپراسکای را به خریداران هدیه می‌دهد.
 
این روزها هدایت و راهنمایی کاربران در مواجهه با مخاطرات فضای سایبری به یکی از چالش‌های تولیدکنندگان ابزارهای ارتباطی تبدیل شده است و از این حیث طرح‌های مشخصی گاها از سوی شرکت‌های تولید کننده ارائه می‌شود تا کاربران دچار کمترین مشکلات احتمالی شوند.
 
این تولیدکننده مودم‌های وایرلس نیز با اجرای برنامه مسئولیت اجتماعی درصدد مقابله با این چالش برآمده است؛ ضمن اینکه مودم‌های مذکور دارای چهار پورت LAN و یک پورت RJ-11 هستند که پشتیبانی از VLAN هم جزو دیگر آپشن‌های آن برای استفاده هم‌زمان از ADSL2+و IPTV است.