گالری/ نمونه عکس هایی که با دوربین شیائومی می مکس ۲ به ثبت رسیده و مقایسه آن با می ۶

گالری/ نمونه عکس هایی که با دوربین شیائومی می مکس 2 به ثبت رسیده و مقایسه آن با می 6

کمپانی شیائومی در هفته گذشته از گوشی شیائومی می مکس ۲ رونمایی کرد. باتری ۵۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین سونی IMX386 این گوشی هوشمند را می توان به عنوان نقاط قوت آن به شمار آورد. این همان سنسوری است که در دوربین شیائومی می ۶ نیز به کار رفته است.

همانطور که در بالا اشاره شد، گوشی شیائومی می مکس ۲ به سنسور سونی IMX386 همراه با سنسور ۱.۲۵ میکرو متر مجهز شده است؛ البته برخی قابلیت های گوشی می ۶ مثل تثبیت اپتیکال تصویر ۴ محوری را ندارد. با اینحال از قابلیت های PDAF، HDR و فلاش LED دوگانه برخوردار است.

اخیرا این کمپانی نمونه های عکس هایی که با دوبین این گوشی هوشمند به ثبت رسیده را منتشر کرده است؛ آیا شیائومی می مکس ۲ می تواند در برابر شیائومی می ۶ رقابت کند؟

تصاویر زیبایی که در ادامه مشاهده می کنید، در مکان های متفاوتی از جمله مصر و تونس به ثبت رسیده اند. برخی از تصاویر در شرایط نور کم و شب هنگام ثبت شده اند. در یکی از این تصاویر، کیفیت می مکس ۲ با می مکس مقایسه شده است.

مشخصات گوشی شیائومی می مکس ۲

این تلفن هوشمند به نمایشگر ۶.۴۴ اینچی با کیفیت فول اچ دی مجهز شده و از رم ۴ گیگابایتی بهره می برد. می مکس ۲ در دو نسخه حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می شود و از تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ برخوردار است. از دیگر مشخصات این موبایل می توان به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و تکنولوژی شارژ سریع ۳.۰  اشاره کرد. نسخه رم ۴ و حافظه ۶۴ گیگابایتی این دستگاه با قیمت ۱۶۹۹ یوان معادل ۲۴۸ دلار به فروش می رسد؛ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی نیز با برچسب قیمتی ۲۹۱ دلار در دسترس خواهد بود.

مشخصات گوشی شیائومی می مکس 2 این تلفن هوشمند به نمایشگر 6.44 اینچی با کیفیت فول اچ دی مجهز شده و از رم 4 گیگابایتی بهره می برد. اخیرا این کمپانی نمونه های عکس هایی که با دوبین این گوشی هوشمند به ثبت رسیده را منتشر کرده است؛ آیا شیائومی می مکس 2 می تواند در برابر شیائومی می 6 رقابت کند؟ اخیرا این کمپانی نمونه های عکس هایی که با دوبین این گوشی هوشمند به ثبت رسیده را منتشر کرده است؛ آیا شیائومی می مکس 2 می تواند در برابر شیائومی می 6 رقابت کند؟ اخیرا این کمپانی نمونه های عکس هایی که با دوبین این گوشی هوشمند به ثبت رسیده را منتشر کرده است؛ آیا شیائومی می مکس 2 می تواند در برابر شیائومی می 6 رقابت کند؟ اخیرا این کمپانی نمونه های عکس هایی که با دوبین این گوشی هوشمند به ثبت رسیده را منتشر کرده است؛ آیا شیائومی می مکس 2 می تواند در برابر شیائومی می 6 رقابت کند؟ اخیرا این کمپانی نمونه های عکس هایی که با دوبین این گوشی هوشمند به ثبت رسیده را منتشر کرده است؛ آیا شیائومی می مکس 2 می تواند در برابر شیائومی می 6 رقابت کند؟ اخیرا این کمپانی نمونه های عکس هایی که با دوبین این گوشی هوشمند به ثبت رسیده را منتشر کرده است؛ آیا شیائومی می مکس 2 می تواند در برابر شیائومی می 6 رقابت کند؟ اخیرا این کمپانی نمونه های عکس هایی که با دوبین این گوشی هوشمند به ثبت رسیده را منتشر کرده است؛ آیا شیائومی می مکس 2 می تواند در برابر شیائومی می 6 رقابت کند؟ اخیرا این کمپانی نمونه های عکس هایی که با دوبین این گوشی هوشمند به ثبت رسیده را منتشر کرده است؛ آیا شیائومی می مکس 2 می تواند در برابر شیائومی می 6 رقابت کند؟ اخیرا این کمپانی نمونه های عکس هایی که با دوبین این گوشی هوشمند به ثبت رسیده را منتشر کرده است؛ آیا شیائومی می مکس 2 می تواند در برابر شیائومی می 6 رقابت کند؟ مشخصات گوشی شیائومی می مکس 2 این تلفن هوشمند به نمایشگر 6.44 اینچی با کیفیت فول اچ دی مجهز شده و از رم 4 گیگابایتی بهره می برد. مشخصات گوشی شیائومی می مکس 2 این تلفن هوشمند به نمایشگر 6.44 اینچی با کیفیت فول اچ دی مجهز شده و از رم 4 گیگابایتی بهره می برد.

.

منبع: gizmochina

مطلب گالری/ نمونه عکس هایی که با دوربین شیائومی می مکس ۲ به ثبت رسیده و مقایسه آن با می ۶ برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.